Healing iFokus

Healing

Läst 1319 ggr
[okkrip56]
0

Healing för mina ögonbesvär

Hej!

Skulle behöva lite healing för mina allergiska ögonbesvär/torra slemhinnor. Varit ganska bra en tid, men nu sämre igen, känns besvärligt just nu, tar "ner en psykiskt"..så  vore mycket  tacksam om någon kunde skicka lite energi/healing.

SommarhälsningarGlad

okkrip56

Christina_46
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej okkrip

Jag skickar healing till dig om en liten stund. Hoppas att ögonbesvären lättar.

Ha det så gott

[GunillaF]
0

Jag skickar klockan 22.oo

Har du fått några ögondroppar av din läkare? Det finns så bra för torra ögon.

Kom ihåg att blinka lite oftare än du gör - på så sätt "smörjs" ögonen på dig.Glad

[okkrip56]
0

Tackar på förhand till dig Christina och GunillaF.

Jo GunillaF: Jag tar Viscotears + Aerius samt akupunktur mot ögonbesvären. Har väntat i 2 mån på licenspreparat från USA, är restnoterat. Viscotears fungerar j-bra, men ibland som nu så blir det värre. Tack för tipset med att blinka oftare! Så det här är det jag fått från ögonläkaren.

Jag är så tacksam för att Ni finns här!

Hälsningar Glad

okkrip56

Andina
0

Jag sänder till dig om en stund! Och sänder imorgon igen. Hoppas att du får bukt med dina ögonproblem snart! Lycka till!

HareGodis & Pepp! Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

[walkinbeauti]
0

Sänder dig healing och hoppas du blir bra i ögonen snart.Jobbigt när det är ögon som man är så beroende av i allt.Ljus till dig Glad

majlar
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation. Kram

[okkrip56]
0

Hej!

Tack i efterhand även till Er Andina, Walkinbeauti och majlar!

Hälsningar

okkrip56

[GunillaF]
0

#7 Hur är det med dina ögon nu då okkrip?

Är det bättre när det inte är soligt och ljust eller spelar det ingen roll?

[okkrip56]
0

Hej GunillaF

Tack för din fråga! Jo det är bättre,men de blir röda vid påfrestningar för ögat, som blåst, drag,..men det är ju inte så illa som det var i våras! Så nog har det att göra med att det är sommar o varmt, ingen kyla som gör ögonen torra.

Har i alla fall inte fått licenspreparatet (USA) ännu..var restnoterat. Har nu gått tror jag 3 mån. Får kontakta apoteket igen!

Det går bra att droppa med dropparna mot torra ögon o hålla dem i chack så o det inte blir värre!

Hälsningar

okkripGlad

[GunillaF]
0

#9 Vad skönt att det inte är lika besvärligt som förut.

Hoppas du får dina droppar snart nu då!

[okkrip56]
0

Tack för Din omtanke GunillaF

Hälsn

okkrip56Glad

JILE
0

Jag ska skicka lite till dig innan jag lägger mig.GladFy det låter jobbigt om det även är allergiskt.

kram Jile

[okkrip56]
0

Tack JILE!

Kram

okkrip56

JILE
0

Ursäkta mig , somnade ifrån Skämsska skicka extra mkt NU!!! healing.

Kram Jile

[okkrip56]
0

Hej JILE!

Tack för att du skickade healing till mig igår! Jag känner mig helt annorlunda inombords, mer som mig själv! Känner att jag har mer styrka o kraft. Upplevde det igår! Än en gång STORT TACK!Glad 

Kram

okkrip56Skrattande

JILE
0

#15 Men vad glad jag blirSkrattande…hoppas det håller i sig. Bad ärkeängeln Mikael om hjälp och honom kan du själv be om hjälp och beskydd. Är med i en grupp på facebook som Anna-Lena Vikström fixat och det är jättekul att läsa om alla Healingmetoder mm.

Ska skicka lite till dig ikväll/nattObestämd med.

Kram Jile

[okkrip56]
0

Hej JILE! Nu blev jag glatt överraskad o tacksam igen!

Hur beter jag mig praktiskt åt när jag vänder mig till ärkeängeln Mikael om hjälp? Kan Du kort ge en beskrivning vad säger o gör i så fall? Jag brukar gån i hennes sida ibland o läsa. Skulle så gärna vilja lära mig ge mig själv healing, kan man lära sig via nån "hemsida" el bör man gå en kurs?

Jag känner verkligen att känslan är bättre, starkare o tryggare, känner igen mig själv! Tack än en gång!

Jag önskar Dig en trevlig o rolig helg!

KramGlad

okkrip56

JILE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#17 Hej igen!Glad

Tack, önskar dig en trevlig MåndagFlört

Men vad kul Okkrip att du säger att känslan är bättre mm…skönt.

Ja till ärkeänglarna ber man bara om hjälp. Antingen tyst för sig själv i huvudet eller säger det högt för sig själv. De lyssnar alltid. Healing kan du ge dig sjäv också genom att be universum, ärkeänglarna,änglarna om hjälp. Säg ditt namn,om du vill adress födelsedata mm och bara lägg dig med händerna på bröstet eller magen och blunda så kan man känna när healingen är igång :) så är det för mig. Jag säger ju mina symboler också som jag fått initiering i. Fast säg dem ändå du det funkar nog ändå..tex chokurei tre ggr, sei hei ki tre ggr, hon sha sei sho nen tre ggr och dessa räcker bra. Blunda och njut du kanske somnar.Glad

Lycka till, berätta hur det gick.

Andina
0

Vad härligt,Okkrip! Du har fått mycket healing ser jag - och det verkar ju som att din kropp tar till sig av den! Grattis! Hoppas att det fortsätter så nu!

Härligt, Jile, du har jobbat på bra! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

JILE
0

#19 Tack Andina, men både du och fler har ju också bidragit så jag é ju inte ensam. Skönt när man får bra respons det är alltid kul.

Kram och trevlig dag :)

Jile

[okkrip56]
0

Hej!

Okey tusen tack JILE! Och tack Andina!

JILE: Kan man ha flera sk "skyddsänglar". Blev healad för 1-2 år sen med chamansk healing, fick då veta att jag har en "hjälpare" från rymden som jag kunde vända mig till när jag behövde få hjälp. Jag undrar kan jag ändå vända mig till ärkeänglarna enl ovan? Dvs måste jag vända mig  enbart till den jag redan har? Och i så fall går jag tillväga på samma sätt/beskrivning som du gett mig?

Hur som helst är det stor skillnad på mitt inre välmående, mycket starkare o stabilare i sinnet!

När Du JILE svarat ska jag testa o ska berätta hur det gick.

Kramar o trevlig dag till Er båda! Glad

okkrip56

JILE
0

Hej igen och ursäkta om du fått vänta, har haft lite mkt här så jag har inte hunnit vara in.Tungan ute

Vad kul och höra att du är starkare och stabilare i sinnet, och man kan ha fler skyddsänglar vad jag hört.

Jo det går bra att be ärkeänglarna som jag skrivit och även be dina skyddsänglar om hjälp. Jag ber min nära och kära i andevärlden också om hjälp ju fler som é med tänker jag, ju bättre kan det ju inte bli.Flört

Hoppas på att snart få höra hur det gick, lite på dig själv och det du gör så går det SUPER!

kram och forts trevlig helg,

Jile

[okkrip56]
0

Hej JILE.

Tack för svar o tips!  Det låter bra, då vet jag. Börjar arbetet igen på mån efter min 5 veckors semester! Känns jobbigt o ångestfyllt, men man får försöka tänka positivt ..att man har ett jobb iaf..

Jag hör av mig när jag provat detta!

Kram o Trevlig helg!

okkrip56

JILE
0

Hej Okkrip!

Ja det är ju så du får göra..TÄNK POSITIVTGlad!

Jag väntar på hur det går.

Kram och lycka till,

Jile