Hur många katter?
Jag råkade på denna bild ute på nätet och tycker den är så skön! Så, katt- och djurtokig som jag är 'måste' jag bara få visa den för er också! 
Hur många katter ser du?_
(Jag vet inte rätt svar.)_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
8 (tror jag) Gullig bild är det iaf!
Ser 9 katter, de ser ut att trivas ihop! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Lever de?
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Ja, det gör de, Emo!
(Annars hade jag inte lagt ut bilden här.)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#4 Nåja, har du själv tagit bilden , så vet du ju. Bra.
Det stod inte att du hade tagit bilden själv. Det stod ingen källa angiven och då är det svårt att kolla. I synnerhet som du skrev: "Jag råkade på denna bild ute på nätet….." och inte talade om att det var din bild på nätet.
Tyvärr finns det en del bilder där döda djur sätt i "gulliga" positioner för att fotograferas till pussel och liknande.
Det var anledningen till att jag undrade.
Var på nätet kan man mer se denna bild?
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
#5 - Nej, det är inte jag som fotat - men fotografen äger katterna själv och de ser ut att trivas gott med varandra.
Usch, det låter otäckt det du skriver… fy för den lede!

Jag ser bara 6 stycken varav några sträcker ut sig. vart hittar ni resten??
Medarbetare på Cornish rex iFokus & Flyg iFokus
8 st ser jag:)
Nää, nu blev de bara 6 st
Först blev det 9 sen andra gången blev det 8 så nu räknar jag inte igen för då blir det bara 7

Underbar bild Andina och vilken go liten katthög en sån där man vill stoppa in hela ansiktet och bara gosa 
Detta var konsigt, ser också bara sex nu? 
" Var nära naturen - var när dig själv "

Ursöta - jag ser 6 st, man får räkna huvudena
Ja, lite knepigt är det allt att få ihop antalet katter. Jag ser sex st huvuden men jag undrar om det inte finns åtminstone en katt till…? Den vita pälsen som syns bakom den näst översta katten, till vem hör den annars…?
#13 - Majlar, vilken underbart härlig bild!!! Är det en katt med märklig 'benstomme' eller är det två katter varav en har tappat huvudet…? Så rolig bild!
Det är härligt att se hur katter (och hundar med för den delen) kan sova i de mest märkliga positioner! Där ligger vi människor i lä…
Vilka sötnosar! Jag ser sju 
// Matilda