God Morgon Fredag 5 augusti
Go'Morron alla healingsjälar!
Hoppas ni haft härliga flygturer i augustinatten och landat mjukt och fint med morgonsolen!
Jag landade vid fyra och har njutit av ännu en härlig gryning. Solens strålar målar fram naturens färger idag igen!
En härligt färgglad fredag önskar jag er allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon , ha en underbar dag
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Go morron på er alla!!
Härlig bild Andina. Jag har lite svårt för insekter
men om de inte kommer allt för nära, så är de ganska intressanta att se på.
Jag önskar så att jag hade haft en bra kamera med mig igår. För då såg jag nått som jag aldrig sett förut,, i insektsväg,,och den rackaren var så elegant,, ska googla runt lite och se om jag kan hitt på`n…
God morgon Andina, powerofthebass, rore och alla som kikar in i dag.
Vad fin bild du tagit Andina!
Här har det äntligen kommit regn, men med det kom svalare väder också - det är bara 12 rader just nu. Nåja, det går bara ett par dagar så har man vant sig med det också.
Ha en riktigt bra Fredag!
/På bilden ser ni min Majs somblommar för fullt.
#2 - Hoppas du hittar insekten! Nyfiken… ;)
#3 - Vad mysigt med egen "majsodling"! Hoppas du får mycket majs också!
(Det är inte jag som tagit bilden på DrakFlugan, jag har bara lånat den…)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Nej jag kan inte finna på den,, Hmm,, snopet!

Den var avlång, svart blänkande, så den skiftade i en metall blå färg som liksom skimrade, och den hade jätte långa spröt som snirklade ihop sig, såå tjusigt!!
Insekten kanske var 2-3 cm lång.
Spröten var längre än själva insekten
Gissar att det kan vara en skalbagge som tillhör Långhorningarna…
Kanske??? ;)
Tack Andina!!
Men jag fann den inte ,,,
God morgon alla.
Fina foton idag. Vilken rolig växt det är majs. Det har jag aldrig sett förut. Dom är ju rättså roliga när dom är färdiga också, om man tänker efter.
Här har dom lovat åska i eftermiddag, det känns redan i skallen.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon alla!
#0 Vilken fin bild Andina, jag älskar trollsländor!
#2 Så nyfiken jag är på din insekt Rore, låter spännande.
#3 Din majsodling tackar nog för regnet Gunilla.
#4 Jag har varit tung i skallen i flera dagar, längtar efter regn,
Ha en härlig fredag allesammans! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God förmiddag, nu är jag tillbaks från semester och avbrott från internet i hela 4 veckor! Behövs, då jag ju sitter vid datorn på jobbet…
Här har vi strålande sol, det vankas fredagsmys efter jobbet och sedan barnledig helg då vi förhoppningsvis ska hinna både ta hand om varandra och få en del småplock gjort här hemma.
Vilka fina bilder!
Ha en härlig dag 

God förmiddag!
Här är det inte strålande sol men ändå hyfsat väder. Det väntas in lite regn i eftermiddag och vi hoppas det är snabbt övergående eftersom vi ska på marknad ikväll.
Apropå insekter så hade vi en rolig fjäril igår. Vi satt ute och grillade och den höll oss sällskap hela tiden. Endera satt den på maken, endera på svärfar, en liten sväng till mig och sedan flög den runt oss och bort en runda för att komma tillbaka och upprepa proceduren. Väldigt söt lite nässelfjäril!
Nu ska jag ta mig en kopp kaffe innan jag väcker resten av huset, det bor bara sjusovare här.. och så jag!
Må så godis!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God förmiddag!
Så fina bilder, här är det nu 34 grader i solen och 26 inne.
Mår inget vidare idag, har migrän, värsta illamåendet över och har tagit värktabletter, bara vänta på att det ska ge sig.
Får akupunktur för att slippa migrän, varit 5 ggr, nu har sj-gymn sem men någon nytta borde det ju gjort. jag har sovit illa flera nätter så det kan ju ha bidragit
Ha en jättefin dag allihopa.
#12 Toyan jag skickar stärkande bubblor till dig!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

Tack goa Indiania