Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 801 ggr
majlar
2011-08-04 09:22
0

Känsla

Undrar om det är fler som känner av, om man sitter i en lokal att man blir varm om händerna och inser att det är någon som behöver healing. Det hände mig häromdagen när vi var och fika, min gubbe och jag. Efter en stund kände jag en oerhört stark värme i händerna. Jag la min hand på min mans arm och han sa, men oj vad varm du är. Då sa jag att det är någon här inne som behöver healing, men jag såg ingen. När vi reste oss och skulle gå så satt det en dam bredvid, på min mans högra sida, jag hade inte sett henne förräns vi skulle gå, och då förstod jag att det var hon. Damen hade armen i en mitella och hela armen, det som syntes var alldeles blåslagen.

När vi kom ut sa jag till min man. Titta lite diskret så får du se att jag hade rätt.

Där satt hon som behövde min värme i händerna. Gissa om min gubbe såg snopen ut.

Indiania
2011-08-04 09:56
0

Känner igen det du skriver Majlar har kännt utav samma, det är en härlig känsla.

Det var bra att din man fick se att du kände rätt Glad Kul att du tog upp detta och delar med dig till oss andra!

Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

powerofthebass
2011-08-04 10:30
0

ja det har hänt jag satt i bilen och åkte , och så kom det upp  att det skulle vara en häst som hade en spricka i hoven.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[walkinbeauti]
2011-08-04 10:43
0

Har inte tänkt på just värmen men när du säger det kan jag minnas det hänt, däremot kan jag få pirrning och stickningar om någon i närheten är klen på nåt vis.

Vi sänder ju lätt ut healing automatiskt ibland och det är nog det som händer vid såna tillfällen,man använder oss som kanal utan att vi själva kopplat upp och då känner vi detta.

Nu ska jag reflektera mer över handvärme nästa gång,se mig omkring om det är någon man kan se på som inte mår bra.

[GunillaF]
2011-08-04 22:46
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag brukar också känna i händerna när något är på gång. De blir brännheta. Även om de är iskalla innan.

Härligt att din gubbe fick se majlar!Skrattande