2:a augusti - tisdag
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åhh, spännande bild Gunilla. Var är den tagen?
God morgon på er 
Inget fel på vädret i dag, blir nog varmt under dagens lopp.
Ha en alla tiders dag på er 
#2 Vid Nämforsen i Näsåker, tre mil härifrån. Det finns väldigt många hällristningar där.
God morgon alla. Ännu en vacker dag att vara i. Solen skiner och inte ett moln syns till. Än.
Ska njuta hela dagen, och i morgon bär det iväg hemåt. Gubben ska börja jobba igen efter semestern.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Fina bilder och visst är det spännande med hällristningar.
Godmorgon alla! Här är varmt så det förslår, blir lite tagen av värmen.
Får se vad vi hittar på i dag. Ha en härlig tisdag
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon! Sitter på jobbet och försöker komma igång med dagen. Håller även på att byta lite rutiner för att få ett bättre flöde men det tar sin tid.
ha en bra dag alla
#7 Hej Karin och Grattis på namnsdagen!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack för info och länken Gunilla
Heeej Korseett! Kul att se dig *vinkar* Och grattis på namsdagen.
Go'morron alla helare!
Har haft en lugn och skön morgon tillsammans med pappisen. Det var efterlängtat av oss båda, det har varit så mycket omkring oss på sistone.
Nätterna börjar bli lite för kyliga, för pappisen, så har sovit med stängd dörr och bara nån liten glipa öppen i fönstrena, för första gången sedan jag minns inte när. Lite trist, för det påminner om att sommaren inte är här för evigt…
Idag blir det lite att titta lite närmare på förträngda måsten. Tur att jag kan ta med mig datorjobben ut på verandan i alla fall!
Tack för härliga bilder i tråden! Jag var väldigt fascinerad av hällristningar som barn, kunde sitta i timmatal för att försöka förstå dem - vilket jag aldrig lyckades med… ;)
Hoppas ni alla har och får en skön sommardag, idag igen!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God middag!
#1 Det är väldigt spännande med hällristningar Gunilla,, att tänka på och försöka förstå vad den tidens människor ville berätta.
Varmt är det här både ute och inne.
Önskar er en fin sommarkväll