Beklämd
Stackars små oskyldiga barn, som måste ha det så här. Det är så svårt att ta in, och overkligt, men sant. Sänder massor av kärlek och energi. Lite futtigt, kanske men mina tankar finns hos dom drabbade.
Kram
Fruktansvärt,jag kan inte ens titta när jag såg vad det handlar om
man vill bara hjälpa och hjälpa och det gör jag som fadder till en kille i Liberia Isaac Cole och två familjer i Navajo som jag är fadder åt.
Man önskar man kunde räcka til för alla för fy vad mycket hemska livsöden det finns.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Har precis sett bilderna i Aftonbladet, man vill inte tro att det är sant men det är den grymma verkligheten, mår illa när jag ser bilderna, säger som dig Majlar stackars små barn som skall behöva uppleva detta.
Jag är med och skickar massor av kärlek till de drabbade. 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Va fint att ni är med. Kram
Jag är med och sänder ,,,,,Men jag behöver stanna upp en stund och släppa den smärta som jag själv upplevde när jag titta på länken.
Det är en svår verklighet att ta in och det gör ont att se,,,Maktlösheten inför det mänskliga lidandet som många utstår. Den är ofattbar.
Jag är för blödig för att ens se efter vad länken handlar om… Lidande barn och djur är något av det värsta som 'finns' - jag önskar att det gick att förbjuda…!
Jag sänder till de drabbade i länken - och till alla våra barn på jorden!
Majlar, inte är det futtigt att du sänder dina kärleksfulla tankar till dem! Tvärtom!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Oerhört lidande. Ingen mat, inget vatten, ingen skugga. Ingenting.

Sänder till dem. Men vi kan hjälpa till genom att ge penningbidrag också.