Healing iFokus

Healing

Etikettreiki
Läst 1263 ggr
[Myy2000]
0

Healing-grubbel

Många gånger när jag ger reikihealing så får mina klienter ont i korsryggen efteråt, och hamnar i en kraftig healingkris dagen efter. Jag börjar så smått fundera över om jag gör något fel. Att nästan alla får svår värk i korsryggen i några dagar är lite konstigt. Obestämd

Det sägs att man inte kan ge för mycket healing vid reiki, men kan man på något sätt skapa någon annan obalans?

[walkinbeauti]
0

För mycket healing tror jag aldrig vi kan få men känner att är jag själv inte i balans så brukar jag inte ge healing med risken för att överföra mitt på någon annan.

Men så behöver det ju inte vara i dessa fallen utan healingen löser även upp blockeringar vilket gör att vi kan må lite sämre efteråt men det går över och behöver komma ut.

Korsryggarna kan det vara folk som haft probem med sina ryggar innan för även där löser healing upp blockeringar och vi kan känna smärta som i sin tur också går över.

Vet många som kunnat må sämre efter healing men allt vi bär på inom oss som blockerar måste få komma upp till ytan för att vi ska må bra,samma med fysiska åkommor helingen löser upp för att sen läka igen.

Frågan är hur mår dom här personerna nu? har det gått en tid sedan behandling ?och blev dom bättre efter en tid Glad

[Myy2000]
0

Tusen tack för ditt svar!!

Ja, dom blev ju faktiskt bättre redan efter några dagar. Jag har följt upp mina behandlingar idag, och det verkar som om det mest handlat om gamla skador som kommit upp till ytan, för att sedan läka ihop igen, precis som du skrev.Skrattande

[walkinbeauti]
0

Härligt Myy det brukar ofta vara på det viset och jag har själv upplevt att efter healing börjar en utrensning som sedan balanserar upp både fysiska åkommor och psykiska ,allt måste få komma ut först då kan läkning på börjas.

Lycka till med Healingen Cool