Healing iFokus

Healing

Etikettreiki
Läst 1205 ggr
[Myy2000]
0

Förändrad healing

Jag har efter en tids uppehåll börjat med att ge reikihealing igen. Men nu är min healing väldigt annorlunda motför tidigare. Istället för att uppleva energi och värmekänsla, känner klienterna bokstavligt hur de får massage eller hur det drar i inre organ i kroppen. Har någon här varit med om liknande förändringar, eller har en idé om vad som kan ha hänt?

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Healinguiderna har börjat arbeta på ett annat sätt än tidigare. Energierna används på annat stt.

De jag healar bruka känna beröring (inte av mig) värme, kyla osv. De brukar känna mest där de har besvär/ont. Jag använder bara mina händer och dem håller jag en bit från den som healas när jag träffar klienten, annars skickar jag distanshealing.

Andina
0

Jag utgår ifrån att det rör sig om en "utveckling" - att du utvecklats och nu fått nya metoder att använda dig av (oavsett det sker medvetet eller inte).

Jag har nog upplevt att healingen förändrats gradvis. Men det är också lite olika från gång till gång.

Jättespännande, tycker jag att det är, att du nu gått in i någon 'ny fas' beträffande din healing! Njut!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Myy2000]
1

Tack för era svar!!

Det är nog precis som ni säger, någon form av utveckling.

Jag har utvecklats en hel del medialt på sistone, och det verkar ha påverkat healingen också. En av mina guider sa att vissa människor behöver manifestationer. Jag är en av dessa människor, som behöver mer konkreta bevis för att lita på mina egna förmågor. Det är rätt roligt, för det är när jag behandlar människor som är skeptiker som det blir mest påvisbara effekter. Vid en behandling igår kunde både jag och klienten se och känna hur hela hennes kropp gungade fram och tillbaka av någon form av massage. Det blev väldigt omtumlande för oss både, speciellt för henne som mest trott att healing varit humbug.Skrattande

Tack igen, och ha det så gott!!

majlar
0

Det låter helt fantastiskt. Du har kommit långt på din färd. Grattis.

[Myy2000]
0

#4  Tack, majlar! Men det känns nog ändå mest som alldeles ibörjan.Obestämd

Tänk så mycket det finns att upptäcka. Skrattande