God Morgon 29 juli
God Morgon allesammans!
Nu har vi bara några ynka julidagar kvar att gotta oss i för detta år. Med hejdundrande fart svishar dagarna förbi.
Här har solen dragit sitt grå molntäcke över sig - gonar sig och har sovmorgon. Få se om h'n ska gona hela dan…
Jag hoppas ni alla får en skön sista fredag i juli!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God förmiddag på er 
Ingen sommarvärme här men soligt.Sitter faktiskt och fryser lite så det blev till att ta på sig långärmat.
Ha en härlig Fredag 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon allihopa
ja här i Uppsala län lyser solen och det är varmt, men blåser. Sitter och diskuterar med dotter vad vi ska hitta på. Har lite städning kvar :(
Hela sommaren har gått till att hålla på med att mata kattungar och åka till veterinär mm. Gubben är på fiskesemester i Norrland, vi var hemma för alla djur. Skönt att va lite själva också, har ju ingen att gnälla på nu
. Allt ligger där det ska behöver ej lägga ut en nyckel :) mys pys med dotter.
Ja ha en härlig fredag och fortsatt helg allihopa.
kramiz

God middag!
Tittar in och önskar er alla en fin fredag!
God middag vänner.
idag tar jag det lugnt, kolla till växterna i växthuset,
har två nya plantor XD walnötsträd ,, då är det bara några år av väntan innan man kan plocka sten frukt. XD.
. kan någon svara på denna fråga , när ska jga plocka hasselnötterna. har en buske/träd på trädgården men jag vet ej när jag ska plocka in de.
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godagens på er!!
Vackra bilder ni bju på (som vanligt
) Redan den sista fredagen i Juli månad
Jag är helt och hållet dag vill ska erkännas.
Men vad gör det om 100 år?
Här är det soligt och moln om vartannat,, men varmt och skönt
.
Kram
God eftermiddag
Tittar in här och vill önska alla en trevlig fredagkväll Själv går jag på och ska jobba natt
Ha det bra alla
Kram
Allting är möjligt

God kväll alla!
Har aldeles nyss kommit hem ifrån Norrtälje där jag och sonen besökt en vän till mig på hennes och familjens landställe. Två sköna dagar har vi haft där och det är inte lätt att åka därifrån. Trevligt umgänge, god mat, skönt väder och lugn och ro.
Önskar er alla en god natt och en trevlig helg!