God Morgon !
God Morgon Tisdag 26 Juli 
En ny dag med nya möjligheter att ta vara på.Hoppas ni har bättre väder där ni är än vi i lilla Leksand !
Som vanligt bäljar jag kaffe i mängder och snart säger nog magen ifrån att nu får det vara nog
men ett liv utan Java nja det skulle jag nog inte fixa, koffeinfritt fick jag tips om men huvvaligen vad äckligt det var
så jag får slåss med min kaffetrötta mage för Java är livets dryck på morgonkvisten. Så skål på er och skål för den som uppfann kaffet ,gött gött gött 
Ha en underbar dag och må gott 
Godmorgon , kaffe så gott , tack du underbara dryck.
kaffet gör dagen.
idag ska jag försöka läsa en stund.
ha nu en underbar dag.
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_

God morgon walkinbeauti och alla som kommer senare
Sitter här med min första mugg kaffe, solsken, nästan vindstilla och 18 grader så det ser ut att bli en fin dag.
Ha en fin dag allihopa
God morgon alla i det gröna. Här försöker som vanligt solen att ta sig igenom gråa moln.
Idag ska jag och besöka min moster, hon fyller 90 år, det får bli en orkidée som gåva, dom är hon förtjust i.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon alla i solen! I dag trodde jag att jag aldrig skulle komma ur sängen, sover alldeles för länge. Här skall det smaka med kaffe så jag piggnar till, det är ett måste på morgonen.
#3 Vad glad din moster skall bli när du kommer Majlar! Kram
Önskar er alla en härlig tisdag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God förmiddag på er alla
Go förmiddag!
Håller med om att kaffe är gott!
Ha de gott!
Go middag på er alla.
Kaffe är fint för lilla knoppen, men magen brukar protestera när det blir för mycket
.
Hej på dig nillanb!! Så fint att se dig 
Här har molnen dragit in och regnet väntar på att få falla.