Håll tummarna för mig
Nästa torsdag skall jag till läkaren med min magen. Har haft besvär sedan tonåren, är idag 33 år. Hoppas dom hittar svar på mina magproblem och att magen kan läka och bli frisk igen.

Här hålls alla tummar och tår för dig och din mage, WX5! Självklart!
Önskar all Lycka till med dina magbesvär! Nu är det dags för dig att helas och må bra - så gör allt du kan för att hitta "din väg".

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Håller tummarna för dig
Tackar. 
Ja det är dags för mig att helas.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag håller tummarna för dig WXS och hoppas av hela mitt hjärta att din mage skall bli bra! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack Indiania. Jag har gått alldeles för länge med detta så det är på tiden att jag får det fixat.
Lycka till WX5.
Jag hade krångel med magen också i flera år, men efter bara några dagars intag av Biobics gick det över och har varit bra sedan dess.
Håller alla tummar och tår…
Bra tips men jag vågar mig inte på det ifall det är mjölk eller laktos som jag är känslig mot. Återkommer nästa vecka om jag får redan på något av läkaren. 
#8 Det var just det jag var känslig mot
Men gå till doktorn först du
Aha okej. Fattade inte det. 
Håller mina tummar för dig och hoppas din mage mår bra snart igen 
Tack WB.

Då kniper vi tummar och tår!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

Var till läkaren i torsdags men hon (läkaren) hittade inte så mycket fel på mig utan skyllde på medicinerna. Men jag skall iaf ta prover på måndag eller tisdag och efter det så skall jag boka en telefontid till min ordinarie läkare.
#15 Bra att det ska tas prover. Kanhända är det fel mediciner du har och om du får nya så kanhända du slipper dina magbesvär!
Ja jag vet inte om de tär så lätt. Jag har testat en del mediciner och jag vill inte ha såna som jag går upp i vikt så det finns inte så många kvar att välja på. Men vi får se vad proverna säger.
#17 Nää, det är inte lätt. Hua för att ha besvär med magen.
Det kanske är dax att testa det jag tipsade om i #6 ?!
Ja det kan ju vara något. 
#19 Det kan iaf inte skada. Det är rena naturmedlet. Gjort av kons råmjölk!