Gucci är sjuk
Min tik (cane corso) blev akut inlagd för leverproblem i dag på klinken i Slöinge. Vi vet ännu inte vad som har hänt, kan vara tumörer eller så är det symptom på något annat.
Hon är verkligen jättedålig och inte ens kontaktbar. Kan inte stå på benen och har tacklat av våldsamt under dagen. Snälla sänd henne lite av era goa energier.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh, stackars lilla vovsingen.
Skickar kärleksfulla tankar till henne och till dig
Det är så svårt när våra djurvänner blir dåliga - maktlöshetens ansikte visar sig.
Jag har skickat till din fina vän Gucci - och skickar mer längre fram under dagen. Jag hoppas innerligt att allting har gått och går bra nu!
Styrkekramar till dig också!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Har skickat till ditt hjärta och fortsätter göra så under dagen
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Sänder en stråle av ljus och kärlek till din lilla vovve. Hoppas veterinären hittar vad som är fel. Kram
Jag skickar till både dig och Gucci! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Skickar massor och hoppas hon blir bra igen.En sån fin varm hund .Det syns på hela henne hur inteligent och snäll hon är.Hoppas på bättring fort.

Tack alla goa. Gucci överlevde inte. Pratade med veterinären ett par gånger sent i natt och tidig morgon och hon gav inte stort hopp. Jag sade att de fick göra vad som krävdes, bara hon inte behövde lida. De tog beslut att ge henne en spruta då hon började krampa och spydde blod.
Känner mig helt bedövad.
Sajtvärd Tarot
Pagan, jag beklagar er sorg! Det är tungt när våra älskade djurvänner lämnar oss. Vi får söka tröst i våra minnen och att de är fria.
Varma tröstekramar till Guccis nära och kära familj!
_
_
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Beklagar sorgen djupt.Det är så tungt när djuren lämnar oss.Stooor styrkekram till dig och din familj.
beklagar sorgen , tankarna till er alla

Hjärtat!!! Stor varm kram!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Tänker på dig och en stor varm kram från mig
Allting är möjligt
Tänker på er. Kram

Hej alla och tack så mycket för era fina ord och tankar. Idag har varit en dag då vi gått som i töcken, det tar nog ett tag innan vi förstått ordentligt, även om vi med ögonen förstår att Gucci är borta. Jag hör henne fortfarande, välbekanta sovljud och tassarna i golvet när hon närmar sig mm.
Obduktionen visade på tumörer i levern. Hon har inte visat några tecken på att ha varit sjuk. Har grubblat så efter senaste samtalet med Vet. Borde jag sett och förstått?? Det fick ett väldigt snabbt förlopp och hon var medvetslös från eftermiddagen i går så förhoppningsvis så har hon inte lidit. Hon är en väldigt matglad hund, eller var, och det var hon fram till igår, glad och kelen in i det sista. Har mina fina ljusa minnen och de ska jag bevara i hjärtat. Just nu är det väldigt ledsamt men jag vet att hon har det bra. Dottern säger att hon är i Nangiala och att där är det gott om träd och buskar att lukta på, god mat och kompisar.
Sajtvärd Tarot
#16 Jag förstår att det känns konstigt. Min katt lämnade jordelivet i fjol sommar och jag "hörde" honom länge efteråt. Men där är ändå skönt att veta att de har det bra
Kramar om!
#8 Mitt djupa deltagande Pagan, kramar om dig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag beklagar sorgen Pagan. Vet att det gör fruktansvärt ont att mista en kär vän.

Tack för era ord , det tar nog ett tag innan jag riktigt har förstått. just nu gör det bara väldigt ont och saknaden är sååå stor. det är lustigt men jag känner hur hon lägger huvudet i mitt knä och jag hör henne komma tassande, likaså hör jag matskålarnas slammer - hon var en matglad tjej - hennes doft finns här hela tiden och jag känner av hennes närvaro på så många sätt.
Jag vet att om ett tag kommer jag se på tiden med henne med glädje.
Sajtvärd Tarot