Healing iFokus

Healing

Läst 1483 ggr
jessicangel
0

Healing önskas

Nu har jag återigen kommit in i en period av depression.

Om jag bara visste  hur jag ska bli fri från detta. Har lovat mig själv att aldrig börja med mediciner igen, men när jag mår så här, så börjar jag tveka på att jag gör rätt. Finns det verkligen inte något annat som kan bota detta.

Ge mig gärna tips om ni vet något.

Så länge kanske ni här inne kan lindra lite.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jobbigt jessicangel. Jag förstår att det kan kännas som ett motstånd mot mediciner. Kan det hjälpa att få samtala med någon?!

Jag skickar positiva healingbubblor till dig!Glad

[Tobbe-Rutgersson]
0

jobbigt,  säger som Gunilla  kan det hjälpa med samtal..

sänder dig varma styrke energier

Indiania
0

Säger som ovanstående, samtal är nog ett bra alternativ både med mediciner och utan.

Skickar stärkande healing till dig! Kram

" Var nära naturen - var när dig själv "

[walkinbeauti]
0

Sänder styrkekramar och ren energi och håller med ovanstående om någon att prata ut med,lätta sitt hjärta.Ångest och deppighet kommer ur instängda känslor som så väl behöver komma ut.

Allt gott i ljus till dig !

Andina
0

Sänder stärkande och helande bubblor till dig! Jag hoppas att du tar dig ut ur detta mörka prång snart!

Och kan bara hålla med det som skrivits ovan - det måste ut.

D3-vitamin, i stora doser, har hjälpt en hel del mot depression, kanske nå't du kan prova, också? (När hormonsystemet balanseras, av bl a vitaminer, mineraler och andra essentiella ämnen, balanseras även vårt 'humör'.)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

jessicangel
0

Tack alla! Har varit på samtal, men tycker inte att det har gett mig så mycket, förutom att jag faktiskt lyckades sluta med alla mediciner jag åt och det var otroligt skönt!

Och nu känner jag inte att jag har så mycket att prata om.

Äter D-vitamin, omega-3 och sen ett halvår tilbaka äter jag LCHF.

Har varit och fått kranio sakral terapi, resanterapi, men inget har hjälpt mig.

Men idag har gjort nåt som jag funderat på ett tag, jag har bokat tre sessioner med Reconnective healing! HOPPAS, HOPPAS verkligen att det ska hjälpa mig med alla problem jag har.

Christina_46
0

Sänder healing till dig. Hoppas det kommer att lindra något

jessicangel
0

Tusen tack alla ni goa som delar med er av er helande förmåga!

Vill bara säga att jag mår så mycket bättre. Är pigg och glad. Har fått helt ny energi…städar här hemma och känner inte av irritationen som jag har burit på i flera dagar. Hoppas det håller i sig lääääänge!

Känner mig lycklig! TACK!!!!

Andina
0

Åh, vad skönt, Jessicangel! Det är så skönt när "låsningarna släpper". Slösa nu inte bort all den energi på storstädning (!) - låt en del av den jobba i dig också! Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

tarotlasse
0

Sjukliga Depresioner beror ju oftast på brist av hormonet seratolin i hjärnan  vilket många antidepresiva innehåller och får en att må bättre.

Men forskning har ju även visat att  bristen av Seratolin oftast beror på för lite dags ljus att man är ute alldeles för lite och vi i norden har betydligt mindre dags ljus en många andra länder.

Så många lassarett har i dag Ljusterapi  där man har rum med dagslljus belysning  och där man får vistas 2 timmar om dagen under en period.

Vilket har hjälpt väldigt många med sin depresioner.

Visserligen fungerade det inte på mig men för dom andra hade det väldigt bra effekt.

I bland så behöver man medicineringen för att vända depresionen som ett hjälpmedels tills man kommer rätt igen.

Men tycker sjukvården i dag alldeles för lättvindigt  bara skriver ut medicin .

Personligen tycker jag att samtals terapi skulle vara oligatoriskt i samband med antdepresiva medel.

Jag har även gett healing till personer med depresioner men då har jag alltid krävt att klienten samtidigt går på samtals terapi.

Och den kombinationen har fungerat  riktigt bra.

För det är lätt när man ger healingen att mycket inre tankar kommer upp till ytan vilket kan fövärra situationen så har man ingen att prata med om dessa tankar kan det bli riktigt fel.

Så jag ger alldrig helaing utan  att peronen även går på samtalsterapi vid svår depresion.

Lasse

allhealing
0

Läs gärna om mitt synsätt på hur kroppen kan läka sig själv med en liten knuff i rätt riktning.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet