God morgon Healingfolket !
En vacker dag och underbar morgon.Fick efter ceremonin på morgonkvisten syn på denna vackra himmel ett perfekt avslut på en magisk cermonell morgon i trädgården,fem minuter senare var det vackra röda borta.Tycker nästan det ser ut som himlen öppnar sig och man kan se andra sidans ljus !
Önskar er en härlig dag och en toppenhelg 
God morgon
Har nyss kommit hem från min jobb natt Solen skiner och 13 grader varmt Ska ju sova snart, så jag får se vad eftermiddagen bjuder på. Tar nog den som den kommer
Ha en bra fredag alla
Kram
Allting är möjligt
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon walkinbeauti och Dolla och alla ni andra!
#0 Så fin din himmel var på morgonkvisten, här har det regnat men just nu är det uppehåll.
#1 Hoppas du snart är i sömnens rike Dolla.
Önskar er alla en härlig fredag! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon
Vacker himmer walkinbeauti
Sov så gott Dolla
Solen skiner hos mig så vi ska passa på att göra ett besök på djurparken.
Ha en riktigt bra dag alla!
Go'Morron alla healingbubblor! Eller Go'Förmiddag ska det kanske vara!
Har sovit lääänge inatt - alldeles för länge… så det är svårt att vakna upp på riktigt. Kaffe, kaffe, kaffe….
Hoppas du får en skön sömn nu, Dolla - med många söta drömmar!
Här har det regnat inatt också - så någon så underbar himmel har vi inte fått se här denna morgon.
Det måste ha varit en härlig och lite magisk känsla att ceremonien avslutades med den så vackra himlen, Walkin'!
Det blir en kul resa, Gunilla - djurparken! Ha kul!
Ha kul alla ni andra också - och en skön dag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God förmiddag! Vilken vacker morgon du haft WB!
Här har det mulnat på igen och det blir nog regn i eftermiddag… men vad gör väl det
- ikväll åker vi! Var och lämnade vovven på nytt hundpensionat i morse. Det såg jättefint ut och låg ute på landet i fina omgivningar. Han var så upptagen med alla nya dofter så han hann knappt säga hej då till matte!
Jag tittar nog in någon gång under veckorna, brukar försöka ta mig till ett internetcafé ibland för att kolla läget!
Sköt om er och ha det riktigt gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
#4 Det blir inte såå lång resa. Ca 1 km. Djurparken ligger här i Junsele. Men kul blir det! Off we go!