att finna sitt sätt.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej och välkommen!
Du hittar mycket information i Artiklarna om bl.a. olika inriktningar och under kategorin "Länkar" finns några utbildare. Det beror ju förståss på var du bor om det är nära eller om du måste åka en bit.
Fråga gärna mer om det är något du inte hittar.
Tack jag letar på, Är intreserad av att veta mer om reiki och om det finnas andra liknade hilingsätt, shamanistiska?
Finns ingen kosrtfattad lista med vad dom heter och vad dom inefattar i grund.?
Träffade två helare på en kurs och den ena utförde reiki heling på den andras rygg. dom sa att jag fick känna på ryggen för att jag skulel kunan känna energiner, som valigt kunde inte jag känan något diräckt men dom märkte en tydlig skillnad och sa att jag helt kalart hadde ne fallenhet för heling.
så ja nu sitter jag och etar efter vad för inriktign som jag känenr mig hemam i.
Korseett gjorde en artikel för ett par år sedan där hon samlat en del healingsätt
Sedan finns det artiklar om hur några av oss på sajten arbetar. Samt mycket, mycket mer.

Meditera och leta i dig själv - vad tänker du kring ditt eget liv? Finns healing? Vad är healing? Biblioteket är underskattat! Leta där. Fråga personer i din omgivning, eller dra dig till minnes om historier du har hört berättas. När jag tänker efter finns gott om botare, helare och diverse därifrån jag kommer, jag har vänner som fått näsblodet stämt osv. Googla! Sök - och du skall finna!!!
When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu
Tack, Tänkte ta en sväng till bibblan men bor ju med ett ytteopytt bibliotek här och dom vill inte gärna låna in från andra ställen… Surt ibland.
Setat och letat böcker på adlibris och funderar på vad som kan var avärt att tästläsa….
När jag tänkte heling så är det nog att man påvärkar energierna rör vid vissa ställen på kroppen, jordar energin. sen är ju allt runt oss energi så jag yänker nog att allt povärkar i någon form.
Akepunktur och handpåläggnign är de jag känner igne lite sen inan och det känns för mig lågiskt.
#6 Nu ska länken fungera, men jag har puttat upp tråden också.
Den heter "Healingmetoder"
Jag har inte nå't att bidra med, du har fått bra tips här redan. Men jag vill bara önska dig ett stort Lycka Till i ditt sökande efter "din healingväg"! Jag tror det blir kanon!
Det som jag tycker är viktigast - är att lyssna till sitt inre och till det som känns rätt.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Lycka till på din healingresa.Vet det finns distankurser för healing bla i reiki.Googla healingkurs distans så dyker det nog upp 
AJg har en till fråga för er som kom in på heling hur hammnade ni här? JAg har inan varit intreserad men jag kan inte känan av alal energier så starkt så jag har inte gjort något åt intresset. Nu har jag fått veta att jag har massor av krafft i mig men fortfarande kan ajg inte känan av de på de sätt jag tolkar att man brukar.
Hur känner ni av energierna? och kan man hela utna att känan energier?
Lycka till! På biblioteket finns faktiskt min bok Reiki - en komplett handbok" som man kan låna!
Man kan ge healing utan att känna energin alls bara genom att tänka på personen och att universums starkast helande energi går till det stället.
Anna-Lena Vikström, Sierska och medium
Min hemsida: Anna-Lenas Andliga Sida Här hittar du en del gratiskurser i olika ämnen och du kan spå dig själv.
Livet är en upplevelse! Tro på dina mediala förmågor
#13 Lycka till i din utveckling