God Morgon Tisdag 12 juli
Go'Morron allihop!
En ny, fräsch och nästan orörd dag ligger framför er och väntar på att ni ska fylla den.
Fyll den med något kul, mysigt och bra!
HareGodis på er allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Idag kommer min man hem efter en veckas arbete. Skall bli så skönt att ha honom här hemma igen.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon allesammen!
Kl 5.30 i morse fick jag se massor och åter massor med smultron när jag åkte till jobbet, så jag stannade och plockade en 2 liters plastpåse närapå full!!
Det blev god frukost idag!! 
Vad mysigt, WX5, då får ni en myspysdag idag!
Åh, vad gott, Hyacinta! Mina favoritbär! Det är sommar, barndom, ligga i gräs och titta på molnen och äta smultron från ett strå. _Nostalgi…
_Det var en rejäl smultronoas du hittade, grattis!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
Godmorgon Andina och ni andra!
#1 Ha det mysigt när din man kommer hem!
#2 Hyacinta vad härligt med smultron, jag älskar smultron, syrran har plockat massor i sina omgivningar och jag blir så sugen och nostalgisk!
Önskar er alla en underbar tisdag! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Gott med smultron. Hittat några små plantor på vår gård igår.
Ja det är alltid mysigt när mannen kommer hem. Både jag och barnen har längtat i en vecka. Har ju ingen annan vuxen att prata med om dagarna när han är borta.
Ja, smultron är underbart gott. Och det är verkligen massor av dem iår!! Jag har planer på att göra en smultronpaj… Det tror jag vore mumma!!
Vilken härlig utsikt Gunilla. Skönt med lite regn.
Bor du så Gunilla??
Iså fall har du just gjort mig grymt avundssjuk!! 
#8 och #9 Det är en vy från "grannbyn" Ramsele. Visst är det fint!
Jaaa, det ser alldeles 'betagande' ut, Gunilla! Underbar miljö! Kan se dess speciella skönhet alla årstider. (Även om jag personligen skulle föredra att vistas där under sommartid. Har ju förstått att vintern kan vara väääldigt sträv i dina trakter…)
Åh… jag blir stum! Fantastiskt vackert!! Ser så rofyllt ut!
#11 Nja, senaste åren har vi haft mildare och mindra snö än i södra delarna av landet. (Jag bor ju bara mitt i Sverige)
Men det är klart att sommaren är att föredra om man inte gillar skidåkning, sköterkörning osv.