God Morgon Måndag 11 juli

Goder Morgon alla sommarfirare!
Hoppas ni haft en trevlig resa i Natten med många stopp på spännande och intressanta platser!
Och att ni har landat väl här i de Jordiska dimensionerna!
Ha en spännande, god, avslappnande, intressant och glad dag idag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon Andina och resten av gänget 
En kylig dag nu när man är van värmen,lite seg och trött men har fullt upp med att köpa in nya kattleksaker som dom mer eller mindre lyckats äta up.Förstår inte vart dom gör av allt,det kan ju bara inte försvinna men borta är dom både stora och små leksaker 
Önskar er en skön Måndag och vilka goa jordgubbar Andina nu blir det jordgubbsköp på vägen hem idag 
Morrn morrn

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon WB och Farwuq också! Välkommen Farwuq, kul att du tittar in! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon på er!
Frukosten är avklarad. Nu sitter vi och funderar på vad vi ska hitta på att göra idag. Det finns så mycket att välja på.
Ha en riktigt bra dag allesammans!

God förmiddag!
Sista jobbarveckan innan semestern!
Igår var jag och minsta dottern på healingmassage. Den lilla fick första och hon låg och njöt alldeles stilla i en timme! Hon behövde verkligen det! I healingmassagen aktiverar hon ens Chakra (inte minstans), polariserar och ger helkroppsmassage. Varje kroppsdel står för något särkskilt så efteråt kan man berätta om man fått någon särskild bild, känsla eller känt något i kroppsdelen så kan hon hjälpa till att tolka det till en viss del, ge ett hum om vad det kan röra sig om. Mycket intressant!
Jag önskar er en härlig måndag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag brukar, i all tysthet, stryka förbi ibland.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Det är ju en bra början! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
godmorgon idag ska jag fixa i växthuset hoppas på många paprika och chili blommor . ha nu en underbar dag
Go'Morron på dig också, Tobbe! Även idag i gårdagens tråd! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing