Healing iFokus

Healing

Läst 571 ggr
Theleonora
2011-07-07 19:52
0

Healing

Önskar healinghjälp!

Har så otroligt ont i kroppen, som om jag har blivit påkörd av ett tåg och lite förkyld i halsen. Har ingen energi alls och helt slut i huvudet.

Plus att det är en massa andra tankar i huvet, om olycklig kärlek som verkar ha gått vidare.

Healinghjälp tas som sagt tacksamt emot!

Stor kram till alla :)

[walkinbeauti]
2011-07-07 20:59
0

Sänder positiva energier i din väg och hoppas du piggnar till och finner balansen igen Glad

[GunillaF]
2011-07-07 21:23
0

Jag skickar till dig vid 23-tiden.

Du skriver om olycklig kärlek som verkar gått vidare. Hur menar du då?

Theleonora
2011-07-07 21:31
0

Stort tack till er båda!!!

Det tog slut mellan en kille jag träffade för ung 2 veckor sedan och jag mådde dåligt till en början men sen släppte det (trodde jag) och nu är jag där igen. Känner att jag bär på så mycket frustration och ilska och skulle behöva få det ur mig men han vill inte prata med mig. Det verkar som att han väljer att gå vidare utan ett riktigt avslut…

Formulerade mig lite dåligt innan ser jag nu.

Kram

Theleonora
2011-07-08 07:37
0

Tack så mycket för er hjälp. Kroppsvärken är borta nu, bara halsen som är lite öm och sen har vi ju kärleken. Men jag antar att den får ta sin tid ;) Kram

majlar
2011-07-08 09:11
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation. Kram

Andina
2011-07-08 09:19
0

Skönt att du känner dig bättre idag. Missade denna tråd igår, men skickar lite extra idag istället!

Det är jobbigt med kärleksbekymmer - men det är ju som du säger själv, det måste få ta tid att läka de inre såren. Hoppas att du kan skaka av dig frustration och ilska snart, så att du läker inombords snabbare också.

Du behöver din kärlek (till dig) själv också.

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Theleonora
2011-07-08 16:05
0

Tack Andina och majlar för er omtänksamhet. Det värmer. Tar tacksamt emot healingen, och jag måste erkänna att halsen också börjar kännas bättre. Tankarna kring kärleken uppstår i större grad de dagar vars nätter jag drömmer om honom. Usch, brukar aldrig drömma om killar jag har träffat, iaf inga drömmar jag kommer ihåg. Men den här gången är det visst annorlunda… Kram och hoppas ni har det bra i solen!