Healing iFokus

Healing

Etikettreiki
Läst 930 ggr
Elpida
0

Reikins kraft

Att healingen är en fantastisk gåva från universum - det vet vi redan men ibland är det lätt att glömma bort vad man mer kan använda den till. Våran kopieringsmaskin har varit stillastående sedan i onsdags då ena tonern tog slut. När jag kom till jobbet igår hade de försökt med allt dagen innan för att få den att fungera…

Idag var jag tvungen att skriva ut fakturor och eftersom ingen reparatör dykt upp tänkte jag att jag skulle ge det ett försök. Tog först ut tonern, blåste av den och satte i den … nix, fungerade inte. Då kom jag på att jag kunde försöka med reiki. Ingen i närheten så jag tog tonern och riktigt kände hur det drog mellan handen och det lilla avläsningschipet, när jag satte tillbaka tonern matade maskinen in den så fint och vips så fungerade den!Glad.

Jag blir lika förundrad och tacksam varje gång!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Wow Elpida. Det gjorde du bra! Att det fungerar på "maskiner" också det tror jag absolut!

Andina
0

Ja, häftigt, Elpida! Visst funkar "healing" på "allt som rör sig"! Mitt problem är bara att komma ihåg det! Jag brukar komma ihåg efteråt, efter en lång stunds frustration med långa raddor av "okvädningsord"… Då först brukar jag komma på att Nämen, ge den lite healing istället! (Fast då behöver jag vänta lite till, så att all frustration lagt sig… Glad)

Du kan ju knäcka extra som kopiatorhealer också! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Wow Elpida, det funkar och du är bra på detta! Tror också att det fungerar på maskiner och apparater.

Vilken tur att du kunde fixa till det själv med reiki! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

majlar
0

Hahaha va kul att det funkar. Reiki är en underbar sysselsättning.

[walkinbeauti]
0

Hur härligt som helst,och visst glömmer vi ofta  hur mycket healing fungerar på Glad

Coolt Elpida Cool

Elpida
0

Lite svårt bara att svara när alla kommer och frågar hur jag bar mig åt, men jag säger bara att jag gav den lite kärlekFlörtSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[outgrundlig]
0

Härligt att höraSkrattandeCool