Healinghjälp önskas..
Till min perserkatt som heter Billy. Han har kräkts några ggr sen igår, så imorgon ska jag ringa till veterinären. Jag är ganska säker på att det är hårbollar som fastnat. Men kan ju va annat.
Så jag vore tacksam om någon/några vill hjälpa mig heala min underbara katt <3

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag ska skicka healing :)
#1 Tack va snällt <3
Hej Soffe
Jag skickar reiki om en liten stund. Hoppas missen blir bättre snart.
#3 Tack så mkt <3 Det hoppas jag oxå <3
Jag skickar till Billy vid 22.30
Det är bra att du kontaktar veterinären.
#5 Tack Gunilla <3 Jag uppskattar att ni hjälper till :-)
Jag skickar till din Billy om en liten stund. Och jag håller med, det är bra att du kollar upp med veterinären och jag hoppas att Billy-vännen mår bra snart!
Jag hoppas också att det inte är något som du ens behöver oroa dig för - katter har ju en benägenhet att kräkas lite då och då - för att göra sig av med det som kroppen inte kan ta hand om.
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Sänder jag med och hoppas Billy blir pigg igen
Sänder en stråle av ljus och kärlek till din lilla katt. Hoppas veterinären kan hjälpa dig också. Kram
Har lämnat kvar min älskling idag för operation :-( Det sitter ett föremål i hans mage. Så jag är mest orolig, trött och ledsen idag. Fick åka tåg en bit oxå för o komma dit. Så himla trist.
Tack så mkt för att ni hjälper mig <3
Kramar!
#10 Det kommer att gå bra Soffe. Snart får du hem din vän igen. Piggare och gladare. Styrkebubblor till dig!

Jag skickar lite healing till din kisse så han återhämtar sig efter op!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Soffe jag skickar stärkande healing till din kisse, han kommer säkert att bli pigg efter op.
Kram till dig! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack va gulliga ni är <3 Jag var så ledsen och trött hela dagen igår, men idag känns det lite bättre, förutom att det är tomt här utan honom. Saknar honom så. Operationen hade gått bra iaf, så han har nog haft bra tur eftersom en nål kan skada organen rejält :-/ Får höra mer idag av en veterinär. Hoppas bara att jag kan komma o hämta honom imorgon.
Kram!
Hur går det Soffe, har du hämtat hem Billy i dag? Hoppas ni har det bra båda två! Kram
Ja, jag håller tummarna för att Soffe har fått komma hem idag! Jag hoppas också att ni har det gott båda två! Kramar!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#15 + #16
Jag hämtade hem min Billy igår och allt har gått bra. Det enda jag oroar mig lite för är att han inte får hoppa eg, pga att det kan spricka. Jag tycker väl att det är så väl ihopsatt med knips o stygn, Men man vet ju aldrig. Ni som har katt vet ju hur det är. Dem hoppar ju gärna upp o lägger sig på soffan osv. En på djursjukhuset sa att jag skulle ha någon slags inhägnad, men det blir ju inte lätt o fixa det :-/
Vad skönt att han är hemma. Lycka till nu!
Hoppas han piggnar till och får må bra sen.Jo vet hur det är har haft hem många katter nersövda som man fått passa så dom inte hoppar upp och det sker ju på sekunden så man inte hinner med 
Håller tummarna att han blir helt återställd nu.
Va skönt att lillkissen är hemma igen. Kram
Tack allihopa
Det känns verkligen skönt o få ha honom hemma <3

Vad skönt att du har lille gosen hemma igen!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Vad glad jag blir att allt har gått bra! Jag är säker på att han hämtar sig från operationen bra också!
Solskenshistorier kan man inte få för mycket av! 
Vad härligt att din Billy är hemma igen, jag gläds med dig Soffe!
Kram
Tack Gulle Ni
<3
Jag är glad att han äter o dricker, gör sina behov och e pigg o glad 
Kram!