God Morgon 7 juli
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon Majlar och ni som kommer!Ja det är vackert i Skåne Majlar, vi var ju där förra året. Vilken fin bild du bjuder på i dag.
Var hos sjukgymnasten i går som misstänkte att jag hade artros eller någon reumatisk sjukdom, jag har ju sådan fruktansvärd värk i mina fötter. Jag är vid gott mod i alla fall.
Ha en underbar dag alla goingar här inne!
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon Majlar, Indiania och alla som kommer under dagen
#0 Ha en härlig tripp Majlar
#1 Hu, inget vidare Indiania, men på något sätt så är det bättre att veta vad som är fel än att bara gissa.
Ha en så bra dag ni kan alla och njut av solen
Go'Morron Majlar! Och Go'Morron alla andra!
Det låter som att du kommer att få en härlig semester med din familj, Majlar! Tack för bild på en underbar miljö!
Vad jobbigt, Indiania, både med att du dras med en envis värk och att det ev är något reumatiskt! Men jag kan hålla med, Gunilla, att det antagligen känns bättre att veta vad det är (/kan vara) än att gå omkring i ovisshet.
Du får ta och passa på att 'boka in' lite healing från oss alla här! Jag skickar väldigt gärna ett sjok 'healingbubblor' till dig.
Dagen ser ut att bli varm och solig här idag. Semesterfirarna här ute lär bli glada i alla fall - stränder, klippor, sol och bad.
Jag hoppas ni alla får en glad och solig dag också!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#2 och #3 Tack raringar men jag har blivit van värken och har inte tänkt på vad det kan vara ( jag är väl lite knäpp) men så klart vill jag ha lite spring i fötterna!
Så är jag envis och det är nog bra.
Så klart tar jag tacksamt emot dina goa bubblor Andina
Så fin din gula blomma är påminner lite om kejsarkrona men vad är det för blomma?Jag blir glad när jag ser den.
God förmiddag på er 
Hoppas ni får fint i Skåne majlar !
Indiania jag sänder styrkeljus i din väg och hoppas din värk vill släppa greppet om dig,uch vad jobbigt att ha ont.
Men idag är jag trög,svarar sent i godmorgontrådar och är allmänt senfärdig hela dagen ,ingen ordning alls på mig 
Ha en go och gla en 
#5 Tack du goa! 
Då sänder jag över bubblor till dig på eftermiddagen, Indiania.
Så där kan du ju inte gå (…) omkring, med värk i fötterna!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
#7 Tack o kram till dig du fina! 
#4 - Oj, missade blomman. Svar: Vet ej…! 

Sommarkramisar på er allihop!

God eftermiddag!
Ett ganska behagligt väder ute, inte för varmt och inte för kallt. Idag firar jag att min dotter kom in på sitt 1:a handsval på gymnasiet, hon ska gå Estetisk Media vilket kommer passa henne perfekt!!
Nu ska jag strax till farbror doktorn och se om han kan ge mig ngt tips för min mage.. vilket inte är så troligt
. Tur att jag bara jobbar nästa vecka oxå, sen åker jag ju till Kroatien och slappar.
Indiania - jag skickar lite healing i kväll till dina arma stackars fötter!
Kram kram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus