God morgon 5:e Juli

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Gunilla, när du nu vaknar efter städandet i natt!!
Ett gråmulet väder idag och lite småkyligt, vart tog den goa värmen vägen?? Min kropp gillar inte det här fuktiga och kalla vädret! Igår när jag kom hem åkte vi en sväng med båten så att minstan fick testa sitt nya metspö. Det blev inget napp då, men väl när hon kom tillbaka och ställde sig från bryggan och metade. En abborre blev dagens fångst och hon var mycket stolt!
Tiden går så fort nu, redan juli, så passa på att njut och ta tillvara på alla dagar!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon Här är det varmt men mulet. Tänkte tvätta idag och hänga ut men det får vänta. Skönt då slipper man det. Får sätta mig med en bok i stället.
Läser just nu läser jag Trappor till himmelen av Lorna Byrne.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

#2 Åh den vill jag oxå läsa, har läst "Änglar i mitt hår" av henne. Kanske något jag ska beställa hem tills jag ska ligga på stranden
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon alla! Här är mulet och bara 16 gr.
#0 Visst är det härligt att städa när man är på det humöret, jag har städat i flera dagar och njuter av nytvättade trasmattor på köksgolvet.
#2 Boken du läser har jag börjat läsa men håller på med en annan bok nu, sen så blir det den igen.
Ha en härlig dag vad ni än sysslar ned! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
#1 Vad roligt för henne att få en fisk. Kan känna glädjen!
#2 Skönt att få sitta med boken och njuta.
Go morron på er alla!
God morgon God morgon 
Sicken tokig dag det blev,uppe med tuppen men av någon korkad anledning somnade jag om vilket jag aldrig brukar göra 
Så nu käns dagen lite knepig och det är väl bara att gilla läget och ta vara på den ändå
Ha en skön Tisdag alla 
Morrn och ha en underbar dag
Godmorgon på er alla
Det blir nog städning för mig på eftermiddag, jag tänker jobba till kl.13.00 idag sen far jag hem.
Var på semester förra veckan, så det behövs göras lite.
Ha en skön dag allesammans
God Eftermiddag alla!
Det var väldans vilken städenergi som flödar hos er! Jag önskar jag kunde bygga upp lite mer av den energin…
Har handskurat en trasmatta idag och plockat lite, det är det enda…
Har spenderat dagen med lite andra och diverse göromål som legat och väntat istället.
Ha en skön fortsättning på tisdageftermiddagen och -kvällen!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing