Healing iFokus

Healing

Läst 555 ggr
[walkinbeauti]
0

God morgon 3 Juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er Glad

Fick snabbt fram kameran igår och tog bild på ett moln som jag tycekr ser ut som en man med underbett och skägg tagen i profil som blickar upp mot skyn.Undrar om ni ser det samma Skrattande

Ha en alla tiders Söndag där ute Cool

[Tobbe-Rutgersson]
0

godmorgon, tog en liten 45 min runda med vovarna och fick se solen gå upp  så vackert  över skogen .   vist ser man att det är en gubbe som kollar upp  , ser ut som en känd person kommer ej ihåg vad han heter bara .

Indiania
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon alla!

#0 Visst ser jag den härliga molngubben Walkinbeauti Glad Det är så kul med dessa molnformationer som man ser på himlen ibland.

I dag är det dags att lämna tillbaka dotterns katt som vi passat en vecka. Det är en innekatt men i går tog jag på honom selen så vi var ute en stund.

Ha en alla tiders härlig och givande söndag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

God morgon walkinbeauti, Tobbe, Indiania och alla andra.

Härlig molngubbe!

Ha en fin Söndag allesammans!Skrattande

Toyan
0

God förmiddag på er!

Visst ser jag gubben Walkin, kul att studera vad som dyker upp på himlen.Glad

Det kanske blir lite tomt efter kissen då Indiania, man vänjer sig ju fort vid att ha ett djur.

Ha en fin dag allihopa!

Andina
0

Go'Morron alla!

Jodå, Molngubben vakar över dig! 
Jag är barnsligt förtjust i att 'leka' med moln… så jag vänder ofta min blick upp emot skyn. ;)

Här är det mulet och alldeles perfekt temperatur - 21 grader. Jag kan tänka mig att ha det så här hela da'n… Men jag tror det ska bli varmare och soligare dock.

Jag önskar er alla en härlig söndag och vilodag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[rore]
0

God mitt på dagen!

Fantastiskt att du fångat molngubben på bild Walkin :) *fin*

Här ska det stoppas blommor i långbad så de små liven får vätska upp sig ordentligt.

Önskar er alla en fin söndagKyss

majlar
0

God eftermiddag alla

En fin molngubbe som du har fångat. Jag älskar också att titta på molnen och dess olika former och mönster. Har t.om sett kända ansikten ibland.

Nu kommer solen och det är snart kväll. Skönt att sitta på altan och läsa.

Ha en fin kväll alla och var rädda om varann