God morgon 1:a Juli
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon första dagen i semestermånaden.
Vi är nog många som arbetar sista dagen idag, innan den efterlängtade semestern. Ska snabba mig iväg nu till arbetet och se till att dagen flyter på. Jag hoppas att det regnväder som väntas är snabbt övergående.
Ha en bra dag!
Bilden är från igårkväll när jag var på cirkus med barnbarnen
God morgon alla 
Oj cirkus har man nog inte vart på sedan barn men då var det alltid kul och sockervadd/popcorn ett måste.
Ha en härlig dag alla,lite ostadiga väder igen men njut ändå 
God morgon alla.
Här har det regnat så det dundrade på altantaket inatt, fönstret på vid gavel och inte en vindpust, man får stå ut med värmen.
Idag ska jag försöka mig på att baka havrekex, nyttiga och goda.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann.
Go'Morron allesammans!
Vilken mysig bild, Gunilla! Man kan riktigt känna den stämning som man kan få i ett cirkustält eller på en teater. (Motvallsjag har, dock, alltid haft svårt för cirkus.) Många orber i bilden också - av vad slag de än må vara! 
Här har vi vaknat till en mulen dag, några få droppar har duggat ner också. Vindstilla och 21 grader. Det ska bli skönt med en dag då solen inte steker på hela da'n - det blir rena bastuvärmen inomhus då.
Antagligen åker jag över till lilla mamsen för att ta hand om henne idag, inte hundra säkert än dock.
Önskar er alla en riktigt mysig första julidag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God förmiddag!
Regnet kom med buller och bång igår och det verkar som att det ska stanna kvar ett tag. Igår var jag så trött att jag somnade i soffan vid 21, dottern frågade om jag inte skulle gå och lägga mig istället men jag orkade inte ens det
. Fick släpa mig upp efter två timmar när jag sovit större delen framför tv:n..
Idag ska jag äta lunch med goda vänner, jobba lite till och sedan blir det nog lite träning innan jag tar kväll. Jag hoppas jag orkar vara vaken liiite längre ikväll!
Gunilla, mysigt med cirkus. Det är en särskild atmosfär på cirkusar som tjusar och killar tycker jag. Önskar dig en skön semester!
Ha det så gott!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

God förmiddag
Här önskas lite regn och svalka för nu är det liite för varmt för mig.
Ledig idag, ska ha tvättstugan.
Ha en superfin fredag allihopa
Go´ midda.
Vilken timing (not)
3 timmar kvar att jobba innan semestern och det började precis regna 
Vad tråkigt, Gunilla! Men jag tror nog att ni får fint sommarväder snart igen! Kanske vill vädergudarna att du ska börja din semester lugnt och fint…?
Här är det 25 grader i skuggan - 34 i solen… Imorgon har de lovat 28 grader i skuggan… pusth… Får gräva mig en jordkällare där jag kan husera i under bastuvarma dagar… :)
Jag ska försöka blåsa iväg lite av sommarvädret härifrån till dina trakter! Börjar pfffhhhhhnuuuuu….
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Kikar in och önskar er alla en underbar helg! 
"Låt själen vara fri"
#8 Hej Nessan, kul att se dig och underbar helg till dig också! 
" Var nära naturen - var när dig själv "