Healing önskas
Här kommer en som inte varit aktiv på healingsajten på jättelänge och som därför skäms så att öronen hänger.
Men det är inte öronen som behöver healas utan jag tror att det är hela jag. Värken är mycket besvärlig i händer, fötter, axlar och höfter.
Jag känner mig också väldigt delad inombords utan att egentligen veta varför.
Är det någon som vill lägga en healing till mig så kan jag ge tillbaka en tarotläsning.
Pm:a mig gärna så kan vi snacka mera.
Kram 
Skickar gärna om du vill ta eget ansvar för din egen läkning.
Det är klart vi sänder healing tll dig,skickar under dagen och hoppas du balanserar upp igen 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Välkommen tillbaka får jag väl säga GunillaR 
Jag skickar ikväll klockan 22.oo
Jag skickar under dagen Gunilla!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Jag sänder också ett sjok med "healingbubblor" till dig under dagen!
Något som skapar den dubbla känslan och värken vill tydligen ut ur din kropp/ditt inre. Kan tro att de 'hör ihop'.
Jag hoppas att känslan och värken ger med sig idag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Jag sänder också helande ljus till dig under dagen.
Och sluta skämmas
, det kan ju inte vara bra om du redan mår dåligt…
Kram Danda
Jag sänder en stråle av ljus och kärlek till dig. Kram
Tack till er alla underbara människor.
Jag tänker lägga mig i solen idag, den verkar ju också helande 
# 1 - Naturligtvis tar jag ansvar.
Kanske bäst om vi bestämmer en tidpunkt så att jag vet om och kan lägga mig ner eller sätta mig och ta emot.
#0 Jag hoppas du känner dig lite piggare idag. 
Dina nya, fina skor (avataren) piggar väl iaf upp!
Jag tackar alla som skickat.
Och jag är jättenöjd med mina nya skor. Fötterna kommer att bli jätteglada.
Vad som hänt med mig igår och idag - vet inte hur jag ska beskriva det. Ord som "jordbävning" eller "revolution" är nog bättre på sin plats. Det har verkligen revolterat i mitt inre.
Värken och de kroppsliga spänningarna har släppt. Magen fick en "reaktion" idag på eftermiddagen.
Jag vet faktiskt inte riktigt vad det är som händer i mig just nu. Kanske jag behöver några dagar på att "samla ihop mig".
Med eget ansvar menar jag att man lätt kan bli fången i beteenden man lärt sig av sin omgivning. Man är så invävd i dessa beteenden att man säger att man vill ha hjälp och vill ta eget ansvar för sin egen läkning men på ett djupare plan i sitt medvetande säger man en annan sak.
Det är det jag ser hos dig och det är därför jag frågar. Jag ser fortfarande att du på ett djupare och för dig omedvetet plan fortfarande inte vill ta emot hjälpen jag erbjuder.
När du läser den här texten kan du uppfatta den som väldigt provokativ, eller så är du helt på det klara med vad jag menar.
Mitt råd för hur du kan göra är att innan du svarar igen att du vill ha hjälp är följande: Sätt dig ner och och rikta hela din energi in i ditt hjärta. Säg sedan i inombords eller med din mun: Jag tar ansvar för min egen läkning. Min känsla är att du kommer inledningsvis kommer att känna av ett motstånd, men desto fler gånger du gör denna övning desto mindre motstånd kommer du att känna. Prova denna övning i en vecka eller två så kan du skicka mig ett PM då och be mig läsa av din energi en gång till. Då kan jag berätta om jag ser att det skett någon förändring.
# 11 - Jag är glad att du skrev detta, för jag är medveten om att det finns något längst inne, något som är på väg ut men som jag är rädd för att släppa ut.
Jag är också mycket medveten om att jag tar ansvar för min egen läkning och att detta inte är någon quick fix, att jag måste gå på djupet. Jag ska absolut göra som du föreslår, jag är redo.
Tack