Healing iFokus

Healing

Läst 901 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 27:e Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon på er.

Solen skiner och det känns precis som det ska göra en sommarmorgon.

Lugnet har laggt sig efter Midsommar. Såg att det var några duktiga människor ute och sopade ihop glassplitter på gatorna nu på morgonen. Det har väl hänt någon olycka där någon tappat flaskor i backenTyst

Ha en riktigt bra solskensmåndag!Skrattande

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon!

Tillbaka på jobbet efter långhelg, strålande sol ute och livet känns rätt härligt! Midsommar var lite kallt och blåsigt, det kom bara några droppar regn på kvällen. Vi spelade minigolf, grillade och proppade i oss jordgubbstårta. Spelade lite kort med barnen och tog ett glas rött - så där alldeles lagom trevligt!

Tänkte faktiskt på det Gunilla när jag körde förbi campingarna på Öland, det låg skräp och flaskor överallt. Det ser så himla tråkigt ut, och stackars de som ska krypa ur tälten till den skiten… fast det är väl de själva som har orsakat den iofs…Obestämd.  Det är med sådana här funderingar som man inser att man blivit gammal.. eller åtminstone äldreGlad.

Önskar er en härlig måndag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
0

Goder Morgon Gunilla, Elpida och alla andra go'a människor!

Hoppas ni har många go'a minnen från Midsommarhelgen som varit! Och kanske har ni förevigat helgen i lite foton att klistra in i minnesalbumet!

Ja, det kan inte vara nå'n härlig syn att vakna till, när allt är en enda salig röra på marken efter ett 'midsommarslag' på campingar, gator och torg…
Då inser man att det faktiskt är skönt att vara "äldre"…!

Här bjuds vi på klar himmel, solsken och riktig sommar idag! Jag hoppas ni alla andra också får en riktigt fin sommardag idag!

Ha en skön måndag idag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

Godmorgon på er alla!

Ja nu är firandet över och tycker det är trist att många firar helgen åt fel håll, nu är det ju på topp med all vacker natur ute.

Själv skall jag leta upp dotterns katt som har gömt sig här inne någonstans och utanför dörren står våran katt och väntar……Hoppas de små liven skall komma överens medan vi är kattvakt.

Önskar er alla en härlig måndag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

szirius
0

God morgon - här fick vi regn på midsommar - maken sa att det var väl bra, så kan vi få rätt stämning, som en " hederlig svensk midsommar"Skrattande

Vackert väder igen på lördagen, så vi gjorde stången då och firade en gång till med tårtan som var kvar. Man kan ju faktiskt välja lite som man vill, heheFlört

Nu har de sagt att det åter väntar en vecka kring 30 grader, min sista jobbvecka innan semestern - det är bara att köra fläkten på! Hej och hå!

Ha en fin dag!Kyss

majlar
0

God morgon alla.

Jag kan bara hålla med övriga här. Man blir förvånad över hur slarviga folk är.

På campingen som vi var på var det folk som inte visste hur man slänger användna pappershandukar, det låg runt hela papperskorgen på golvet, man kan undra om dom gör likadant hemma. Om vuxna gör så, är det inte så konstigt om ungarna tar efter. Tråkigt.

#3 Jag är säker på att katterna kommer komma överens. Dom brukar gilla när det kommer någon och hälsar på. Bara dom får ha sitt favoritställe ifred.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[walkinbeauti]
0

God förmiddag !

Uch ja tråkigt att folk sölar ner när det skulle kunna vara så fint trevligt och vackert.

Önskar er en härlig dag Cool

Vargflickan
0

God morgon! Solen skiner här i norr, trist när jag ska jobba hela dagen :( kram till er alla!

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Toyan
0

God middagGlad

Sol och varmt efter den kylslagna midsommarhelgenGlad