Healing iFokus

Healing

Läst 655 ggr
Andina
0

God Morgon 26 juni Sommarsöndag

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God Morgon alla helgfirare!

Nu befinner vi oss på andra sidan Midsommar! Men tack och lov så har vi sommar ett tag till!

Ha en härlig sommardag idag! Oavsett väder - regnar det, så bara blunda och nynna på denna sång!

Glad

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

[walkinbeauti]
0

God morgon Andina och ni andra.Glad

Hoppas helgen vart härlig och skön.Städar lite på morgonkvisten och min katt Goliat har stora problem med en nötstek jag nyss tagit ur ugnen,han tror det är hans men se det är mattes Söndagmiddag och visst får dom smaka sen men att nalla stekar själva bakom min rygg då blir man lite sur Obestämd

Ha en härlig dag allaCool

Andina
0

Glad Se det så här, Goliat är smart! Han har klurat ut att om han nallar lite extra stek när matte tittar bort så får han mer! Och vem är inte stolt över en smart katt?!? Flört

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

[walkinbeauti]
0

Hi hi nog är han smart men nu står den i skafferiet om jag ska få någon mat alls idag Flört

Indiania
0

Godmorgon Andina, Walkinbeauti och ni som kommer!

I dag skall vi hämta dotterns katt så jag blir kattvakt i ca en vecka. Det skall bli spännande att se hur vår katt och dotterns katt kommer överens, hennes katt är innekatt.

Solen skiner och i det är det varmt och skönt.

Ha en härligt skön söndag! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "