Healing iFokus

Healing

Läst 881 ggr
[walkinbeauti]
0

Gooood Moooorgon alla goa !

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken sval skön morgon,efter en stund ute känner man sig frisk och pigg.

Hoppas ni får en skön dag och försök att inte stressa inför midsommar,njut och se fram mot en härlig dag med nära och kära Flört

Ha en härlig Onsdag Flört

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon walkinbeauti och alla andra som kikar in

Mulet här också

Morgonstund har guld i mund som man säger. Det finns en hel del att göra innan midsommar men har man tar man det lite pö om pö så fixar det sig.Glad

Ha en bra dag.

majlar
0

God morogn alla.

Här är det sol och vackert väder. Hoppas det håller i sig inför midsommar.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
0

Godförmiddag alla!

#0 Vilken härlig bild Walkinbeauti, stämmer in på mig i dag, sov till kl 10!!!! Det är mulet i dag men efter några muggar kaffe har jag vaknat till.

Ha en underbar dag vänner! Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Goooo' Moooorron alla sommarblomster!

Walkin' - Nu blev jag lite vilsen… Är det torsdag idag??? Vart tog onsdagen vägen…? Jag har "världens sämsta" sinne för tid, det vet jag, men jag måste ha tappat bort en hel dag…

FörvånadGlad

Här skiner solen efter ett dygn av sol som övergick till ösregn och åska. Friskt ute - fräscht. Hoppas att solen lyckas värma på lite bara - för, för tillfället lyser den åtminstone. Vad vädergudarna har för planer har jag inte kollat - de luras bara, det märkte jag igår. Det är kofta som gäller nu - känns lite som när hösten gör sig påmind…

Ha en någonstansmittiveckandag idag!
(Ska slå ett samtal till fröken Ur, hon brukar ha full koll på tiden.)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

#4 Skrattande jag märkte inte ens att WB hade skrivit fel dag, illa ställt här! Cool

[walkinbeauti]
0

Ändå mer illa ställt här Glad det är inte första gången jag hoppar över Ondsdagar i veckan GladMen idag har jag nog lite usäkt fick gå hem från affären för jag blev yr nu visar det sig vara 38.9 i feber så den får skulden den här gången i allafall.

Ha en härlig dag och som ett trollsag så står det nu Onsdag Skrattande

[GunillaF]
0

#6 Oj, inte undra på att du var yr. Ta det lugnt nu och krya på dig!Glad

Indiania
0

Oj, oj var rädd om dig Walkinbeauti, hoppas du krupit ner i sängen! Kyss

[walkinbeauti]
0

Tack goa ska koja om en stund men har så svårt att slita mig från er härinne Flört

[AnnikaOhlsson]
0

Godda!

Sitter på jobbet och äter lunch.  En mycket god sallad….

Idag ska vi till husvagnen och städa och klippa gräs och göra midsommarfint! Så är det klart att åka dit och bara bo och njuta till helgen…

Hoppas ni alla får en fantastisk dag!

Kram på er!

Andina
0

Men Walkin' - oj! Nej, hopp i säng och bädda ner dig ordentligt! Och var rädd om dig! Antingen får du knöka med datorn under täcket eller så får du titta in här, när du är uppe och känner dig mer piggelin.
Usch vad jobbigt! Massor av kryapådigpeppisarokramisar!
Skickar lite 'bubblor' till dig - vill du ha dem fånga dem, annars låt dem bara svepa förbi.

Jag var tvungen att kolla vilken veckodag det var - och så får jag göra ofta - utan feberyra… Skäms

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

God middag!

Soligt och blåsigt, skönt att regnet håller sig borta.

Krya på dig WalkingbeautiGlad

Elpida
0

God eftermiddag!

Usch då WB, har en elak bacill hoppat på dig! Jag skickar lite bubblor jag med och hoppas du kryar på dig!

Jag ska strax bege mig på ett litet bowlingkalas minstan ska ha med några tjejkompisar, det finns sämre sätt att tillbringa en onsdagkvällGlad.

Jag har just beställt lite jordgubbstårtor till jobbet imorgon, lite fuskfirning av midsommarGlad.

Kram på er

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus