Healing iFokus

Healing

Läst 1184 ggr
Andina
0

God Morgon 21 juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Go'Morron alla sommarfirare!

Nu är det sommar fullt ut - solen står som högst på himlavalvet hos oss idag - sommarsolstånd!

Det ser ut att bli en fin sommardag här idag, med 'lagom' temperatur. Så jag får nog varva lite utomhus- och inomhusvistelse idag. Kanske blir det en liten "picnic" på verandan… ;)

Jag hoppas att ni alla får njuta av både sol och sommar idag!

Nu grönskar det i dalens famn, nu doftar äng och lid

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon Andina och alla som kommer hit under dagen.

Vilken ljuvlig bild!Skrattande

Här kan jag inte skryta med lagom temperatur. Inte ute iaf. 14 grader så jag tog på tjock-koftan idagTyst

Ha en bra dag allesammans.

majlar
0

God morgon alla.

Här är det inte heller någon högsommarvärme.

Men bland småfåglarna är det högtryck. Det kvittras och kivas i varenda liten buske. Skatungarna jagar sina trötta mammor med vingarna darrande utefter kroppen, ständigt gapande efter mat och närhet. Det är så roligt att titta på dom.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Elpida
0

God morgon!

Ja idag är det väl egentligen den "riktiga" midsommardagen. Här lyser solen med sin frånvaro och det är inte mer än 14 grader här heller. Jag längtar så efter lite värme för inte kunde det väl vara sommaren som kom och gick när det var varmt för några veckor sedanTyst.

Om några veckor ska jag få healingmassage av en kvinna som precis har utbildat sig. Det tar ca 1 tim och tre kvart, känner på mig att det kommer bli underbart skönt, och en bra uppmjukning av kroppen inför Kroatienresan.

Med önskan om en härlig tisdag!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[walkinbeauti]
0

God morgonen på er Glad

Ännu finns solen framme men disigt så vädret vänder nog under dagen.

Ha en underbar dag därute Cool

[Tobbe-Rutgersson]
0

godmorgon, här är det grått väder vilket jag tycker om då kan jag komma ut  och gå en sväng ,  så ska jag översätta en del i en bok så man har lite att jobba med

Indiania
0

Godmorgon alla!

Ingen sol i sikte här heller. Vilka fina bilder ni visar! Glad Nu skall jag strax iväg och klippa mig.

Ha en alla tiders bra dag! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Mavios
0

God morgon, nu förväxlade jag forum - men vi är väl alla lite här och var på ifokus…
Skriver inte så ofta på medialt i fokus, så morgonhälsningen blev lite väl personlig. Nåja! Jag är rysligt trött efter en jobbig natt där jag vaknade av näsblod som inte ville sluta förrän efter mer än en halvtimme.
Är lite ledsen för det är min allergimedicin som är den troliga orsaken till blödningen. Och det är den första medicin som varit riktigt bra och hållt mig uppe under sommarhalvåret de senaste två åren. Är pollenallergisk mot främst gräs. Blir annars trött av både medicinerna jag tidigare haft och av själva allergin.
Jag hoppas kunna göra en bra dag i alal fall idag och önskar er alla en strålande vacker dag oavsett väder!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Indiania
0

#7 DEt är jobbigt med denna pollenallergin, min klarar jag ganska bra med tabletter och ögondroppar till och från.

Hoppas att det skall ordna sig för dig och att din dag blir bra! Kram

Andina
0

Visst är det mysigt, Majlar, med dessa små fågelbäbisar som hela tiden ropar efter mamma och mat! Lite roliga kan de allt vara. Hade en (liten talgoxe) här för nå'n vecka se'n, som var kaxig och nyfiken när inte mamman är i närheten. H'n försökte göra som mamman, plocka frön o annat gott från matstället - det stänkte hej vilt! Så snart mamman kom närmare "spelade" han liten och hjälplös, flaxade med vingarna och ropade: Mat! Mat! Mat! Skrattande
Och vilken härlig bild på skatorna! Sommarens första dopp?

Elpida - Guuuud så skönt det låter! Och, du, det blir nog mer sommar i år också! Det har jag beställt! Jag har beställt en lååång sommar och en kort och mild vinter… … Flört

Vilken härlig blombild, Walkin'! Och vilken underbart energigivande färg!

Det låter som ett lite roligt jobb, Tobbe! Vilket språk översätter du till/från, om jag får vara nyfiken i en strut och fråga? Är det nå't du gör 'till yrket'? (Men uj, vad nyfiken jag var då!) Oskyldig

Vad jobbigt du och ni andra har det som behöver dras med pollenallergi! Jag har en väninna som knappt kan vara ute alls under pollentider - så hon missar stora delar av den härliga våren och sommaren.
Jag hoppas verkligen att du lyckas få hjälp med din näsblödning, Mavios. Du kan ju inte gå upp-och-ner och med tussar i näsan hela sommaren!  
Håller tummarna för att du slipper de besvären framöver! Kyss

Härligt att bli ompysslad av och komma ut fin i håret, Indiania!? Det är lite "sommar" över det också. 
/Sa' hon som drar saxen genom håret själv… och ser ut därefter Tungan ute

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

Hej allihopa!

Tittar in och önskar er en trevlig kvällGlad

Indiania
0

#10 Ha en trevlig kväll du också Toyan! Flört

och alla andra också så klart! Glad