Våran Lilla son
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tänkte bara höra om det fins någon grupp av personer som skulle kunna skicka healing till våran 1 månader gammla son som igår fick åka in akut med ambulans. han är 2 månader förtidigt född så det är därför jag ber någon att kanske hjälpa oss med det. som sagt det är bättre änn ingenting. / Max
Å så jobbigt för er.
Jag är ledsen men enligt lag skickar vi inte healing till barn under 8 år. Däremot kan jag skicka energier till er föräldrar så ni orkar att ta er igenom det här med er baby.
Lycka till och massor med kramar till baby.
#0 Jag tycker att det är bättre att du förlitar dig på läkarvården.
När det gäller barn så jobbar läkarteam för högtryck.
Hoppas allt blir bra för dig och barnet.
#1 Vad händer om du skickat healing till en cancer patient?
Eller ett barn under 8 år?
Men barnet är ju redan under sjukhusvård under läkarteam. Annars skulle han ju inte åkt in akut! Att sända t.ex. reiki därpå kan aldrig skada. Det utesluter ju ingen annan form av vård.
#4 Men något kan tydligen hända iom att det finns en lag.
Vad vet politiker som gör lagar något om healing? Dessutom gäller ju den bestämmelsen bara yrkesutövare.
Ja,vilken politiker var det som la den här lagen?
Vem är hon/han.
Kanske någon vet?
Shakti och Carlsberg.
Om det är så svårt att följa våra regler här inne så kanske ni ska besöka en annan sajt?!
Jag tar varken diskussioner eller beslut vad gällande lagar och regler.
Det finns många lagar i det här landet man kan diskutera, som man tycker är konstiga. Men att påverka dem gör man knappast på ett sånt här forum. Vänd er till politikerna.
#8 Så du menar att iFokus ledningen har valt att förbjuda frågor på ett diskussonsforum? Ja det var nytt,men som sagt allt är möjligt från de hållet.
Men klart du vet
Du kan väl inte sitta som Sajtvärd och förespråka saker du inte vet var de kommer ifrån.
Det bör vara av ditt intresse för healing att berätta för andra.
Tja, nu har jag ju inte brytit mot några regler här utan jag bara konstaterade att det inte kan skada att sända ett barn reiki som är under sjukhusvård. Det är inte samma sak som att sända reiki. Men även om jag skulle sända reiki är det helt och hållet min privatsak som inte har något att med sajten, dess regler och med dig att göra. Vuxna människor kan själva ansvara över sina handlingar och vet för det mesta själva om dom begår något som är olagligt eller inte. Var och en måste själv välja och ansvara om man följer lagen eller hjärtat och stå för det. Varken du eller sajten behöver ta ansvar för vad andra människor gör.
#10 Det som görs på sajten är jag personligen ansvarig för. Så är det.
ad du gör privat eller via Pm bryr jag mig inte ett dugg om. Du är ju vuxen skriver du och kan ta ansvar för det du gör. Bra. Men varför börja en diskussion här inne då!
Gör vad du vill, men inte här.