Hur skicka energi?
Om jag också vill skicka lite energi till någon som frågar efter det hur gör jag då?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vet ju bara hur jag själv gör
Här är en berättelse om det
Om du tittar under Artiklar (längst uppe till vänster) så kan du läsa om flera och hur de gör.
Hihi trodde inte det fanns några såna artiklar så jag letade inte ens. Mitt misstag. 
Länken funkade inte.
Jag som ville läsa. 
#2 Nu ska den fungera. Jag klistrar in den här ochså för säkerhets skull. Det finns massor av artiklar 
http://healing.ifokus.se/articles/4d713971b9cb462227050c2d-sa-arbetar-jag-gunilla-f#articles-2
Ja nu har jag läst. Det var väldigt intressant. Skall se när jag får lite mera tid att leta upp de andra artiklarna. 
#4 Ja gör det. Det finns så många intressanta artiklar att läsa.
# 0 Intressant med energier och healing är att varje gång vi sänder en god tanke till någon eller ger någon en kram ger vi automatiskt positiva energier och healing.Varje gång vi skakar hand med någon ger även det energier.
Ibland kan man känna ett motstånd från en annan människa både vid kram eller ett handslag och då sänder vi en annan form av energi som kan uppfattas negativt,det kan röra sig om en person som kanske inte mår så bra vid tillfället eller har någon sjukdom och sånt känner vi väldigt lätt in.
Samma sak med en person som har mycket glädje och lycka inom sig och är frisk på alla vis då blir vi påverkad av den positiva känslan,så i allt vi gör så sänder vi energier i vår väg oavsett vi är medium healers eller någon som aldrig tänkt tanken andliga energier så finns dom där.

Aaah tack. Ja det är nog sant att vi sänder energier.
Så det räcker med att jag tänker extra mycket på den som vill ha med en massa positiva energier?