Healing iFokus

Healing

Läst 1192 ggr
Lynxx
0

Mor'n fredag 17/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n!

Sov mycket i går - vaken hela natten nu i stället.

Dags att lägga sig & lyssna på en bok - det brukar vara ett bra sömnpiller för mig. De väntar dessutom regn i dag - vilket brukar vara väldigt trötthetsframkallande - så det är lika bra att sova bort denna dag.

--

Tuffa brudar! (kustbevakningen)

--

Vill ni ha hjälp med tvätten - kolla på denna video Flört

Cat vs Washing Machine på MSN Video

http://video.se.msn.com/watch/video/cat-vs-washing-machine/1jjf0tct9?src=v5:EndSlate%5EWide:related%5Eplay&from=sv-se

Ha de!

/L

[WX5]
0

Godmorgon. Idag blir en hektiskt dag för mig.

Mavios
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon! Har också sovit illa i natt. Trött, såklart men jag ska vara snäll mot mig själv och ta det lugnt i dag.

Önskar er alla en härlig dag, oavsett väder (här regnar det)!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

[WX5]
0

Ja jag har faktist sovit bra för en gångs skull. Hela 7 timmar och 50 minuter. Annars ligger det runt 5-5,5 timmar. Skrattande

Elpida
0

God morgon!

Här är en till som sovit lite oroligt, kanske för att vi sover med öppet fönster och det har blåst ganska hårt inatt.

En grå och regnig fredag, men fortfarande fredag!!!Glad

Önskar er en härlig fredag oavsett väder jag med

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Denna kommentar har tagits bort.
majlar
0

God morgon alla. Fina blommor som vanligt. Här regnar det. Tråkigt för alla studenter idag. Granntösen har förberett det här i säkert ett halvår. Visade sin fina balklänning häromdagen, så vackert.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann.

Här kommer första blomman för i år på min lilja som jag ärvt efter min mor som hon ärvt efter sin mor Över hundra år gammal. Alltså tredje generationen

majlar
0

Ja, vistt är den vacker, Det lustiga med den, är att innan första knoppen kommer så vissnar alla bladen ner och den ser för ynklig ut och varje gång tänker jag, nu dör den nog. Men plötsligt kommer det en knopp och så är det fullt liv i den igen. Fantstiskt.

Elpida
0

#6 Vilken otroligt vacker blomma!!!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[walkinbeauti]
0

God morgon ute i tråden och tack för fina bilder.Det var riktigt häftigt Gunilla 57 år då har den fått mycket kärlek.Glad

Ha en finfin dag allihop Glad

[Tobbe-Rutgersson]
0

godmorgon,  idag ska jag försöka läsa  .  ha nu en underbar dag

Toyan
0

God förmiddag!Glad

Inte inbjuder vädret till att gå ut idag, ösregn och endast 12,9 grader.

#6 # 10  Åååh så fantastiskt med så gamla blommor. precis som gamla träd så har dom allt varit med om en hel del.

Ha en riktigt fin fredag allihopaGlad

Indiania
0

Godförmiddag alla!

#0 Vilken festlig katt du visar oss och helsvart är han som min Oscar.

Fina blombilder också. Majlar jag har också en rosa lilja som är efter Lars mormor, visst är det samma sort? Har också en annan blomma efter min mormor, den heter Kopparblad, nu har dottern den också så den är på fjärde generationen, det är underbart med blommor.

Köpte en rosa blomma häromdan som heter curcuma på latin, den kan jag visa i morgon.

Ha en härlig dag i regnet! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Morron i tråden!
Tack för dagens skratt, Lynxx!

Och tack allihop för en härlig blomstrande bildkavalkad igen!
Det är ju helt fantastiskt med 57-åringar och 100-åringar bland blommor och blader! Väldigt imponerande! Tänk vad mycket minnesenergier från sina 'omhändertagare' de bär med sig! De blommorna skulle vara intressanta att öva psykometri på! Eller "bara" en avläsning per bild! (Önskar jag kunde så'nt bättre…)

Här regnar det idag och ska göra så hela da'n i princip, enligt prognoser av dem som står i kontakt med Vädergudarna! Så det blir att hålla sig inomhus mestadels idag. 
Hoppas jag får lite space för mig själv också - med främmat i den lilla kojan jag bor i. :)

Ha en riktigt skön fredag på er allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Indiania
0

#16 Ja få en liten stund för dig själv Andina, det kan vara skönt!Flört

majlar
0

#17 Visst är det samma blomma. Vad kul att du också har en sån.  Men din har sina blad kvar. Det börjar så smått komma nya små blad igen, helt fantastiskt.

Nu bär det iväg till Skövde och skolavslutning. Ida mitt barnbarn går ur nian.

Kyss

Indiania
0

#18 Ha det jättetrevligt i Skövde Majlar! Kyss