Mor'n 15/6
Mor'n!
Sömnen är lite hur som helst - vaknar i vargtimmen - sedan är det tji sova :-/
Får se om det blir molnfritt i kväll - så man ser månförmörkelsen. Tyvärr ser det mörkt ut. Så jag får väl åka söderut för att komma undan molnen & regnet…
--
Fiskljuse - 2011 05 07
Få se vad som bjuds till lunch - en abborre vore smaskens!
--
Ha de!
/L
Go'Morron Lynxx! Och Go'Morron alla andra också som droppar in under dagen!
Åh, Fiskgjusen är en härlig fågel!
Hade ett gäng så'na i ytterskärgården som kom när jag ropade på dem - men de seglade bara i skyn ovanför, de kom aldrig ner o hälsade på.
Tack för ännu en härlig bild!
Hoppas du kan ta nå'n tupplur under dagen, Lynxx, så att du får lite mer sömn att ladda dig med!
Själv hade jag en kort och splittrad natt igen också, men jag är ganska van vid så'na nätter så det gör mig inte så mycket.
Idag är det svaaaalt! Så skönt! Ett tunt molnlager mellan solen och oss, och lite har det regnat så luften är fuktig. Få se hur det blir under dagen - men just nu är det så skönt med den svala luften i alla fall!
Hoppas att molnlagret skingrats lagom till fullmånenatten! Det skulle vara kul att se månförmörkelsen…
Ha en skön dag hela dan - allihop!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
God morgon alla. Här svänger gardinen som i dans. Det blåser en svag vind och solen leker tafatt idag med.
Hoppas det blir molnfritt inatt så man kan få se den underbara månen, den ska visst bli lite röd har jag hört, det vore väl mysigt.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Godmorgon på er!
Trodde aldrig jag skulle vakna till i dag. Var hos doktorn i går och fick inflammationshämmande värktabletter för ischiasen och skall få remiss till sjukgymnastik och ortoped.
Kanske blir det fart på mig igen.Här blåser det lite i dag och solen skiner. Nu är det dags för frukost och kaffe.
Hoppas ni alla får njuta av dagen! 
" Var nära naturen - var när dig själv "

God morgon, nu var det länge sedan jag tittade in. Har bland annat varit på tjänsteresa en vecka- i Sverige 
Här har vi soligt men ännu ganska svalt, dvs 22 grader, tsss
.
Sonen har sommarlov men jag jobbar 3 veckor till.
#4 krya på dig Indiania
Jag önskar alla en fin dag!
God morgon alla.
Lite kallt nu när man är bortskämd med sån värme men den är väl snart tillbaka igen med sina blixtar och dunder som följd 
Ha en kalasfin dag !
Goddag!
Hoppas det är riktigt, riktigt bra med er allesammen!
Här är det helt OK! Känner mig lite rastlös, som om jag väntar på något? Har känt så ett par dagar nu. Men fick just veta att det är fullmåne i morgon så det kanske är den som får mig att känna så?
kram på er allesammen!

God eftermiddag!
Idag gick min 9:onde klassare ut, det var fint och stämningsfullt i kyrkan och det rannt lite tårar här och där. Det är ett stort äventyr som väntar dem efter sommaren Några som ska flytta för att gå på andra gymnasium, träffa nya vänner och sakna sina gamla, lämna "barndomen" bakom sig och ta ett steg in i, om inte vuxenvärlden, så iaf en större värld. De var så himla glada när de åkte i sina lövade vagnar
.
Ikväll blir det ett Zumbapass och sedan ska jag bara ta det lugnt!!
Hoppas ni har en alldeles fantastisk dag och får se en glimt av månen ikväll!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

# 8 oj, åker de lövade vagnar i 9:an också? Det gjorde vi bara när vi tog studenten på gymnasiet…men härligt! Här hålls skolavslutningen alltid ute ( iaf hittills har det inte varit några missöden med vädret). På fredag är det dags för min grabb att gå ut 2:an ( fast han har redan sommarlov, det är bara firandet som sker då. Ganska klokt upplägg, ur lärarsynpunkt, för på det sättet får lärarna också riktig semester efter firandet)

God middag!
Vackra bilder Lyxx och Gunilla
#4 Krya på dig-kram kommer Indiania.
Här skiner solen igen efter att det ösregnat och temperaturen är 18 grader.
Ha det gott allihopa
#5 szirius och # 10 Toyan Tack för goa kramar 
" Var nära naturen - var när dig själv "