Mor'n tis 14/6
Mor'n!
Inte vet jag om det är månen - men sova det kan jag ju glömma!
Fick tre timmars sömn i natt. Jag har ngr kylklampar i frysen - kanske läge att stoppa ett par st i nattmössan? 
Eller så får jag åka ut & se om det finns ngr djur att fota…
---
Apropå Taubes visa - huruvida den har ungar förtäljer icke historien - men dyker i viken gör den iaf. Precis som katterna, så ska man ju så klart leka med maten först…
Fisktärna 13/6 -11
Ha de!
/L
God morgon Lynxx och ni andra som flyger förbi under dagen.Vilka naturbilder du bjuder på,så härliga så fria 
Önskar er alla en härlig dag 
Åååå, vilket härligt foto!
Ja just ja, goder morgen på er alle. Inte sovit, därav tidigt ute.Pling!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
god morgon!
Härliga bilder på tärnan och fisken!
Har sovit sisådär under natten. Jag har sovit hela natten iofs men med massa märkliga drömmar. Som jag dock inte minns nu.
Önskar alla en härlig dag!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
Godmorgon alla!
Härliga foton Lynxx! 
Har lite brådis just nu men önskar er alla en toppendag!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon Lynxx, Walkinbeauti, Bybo, Mavios, Indiania och alla som kommer in senare.
I dag ska jag vara ledig ett par timmar mitt på dagen. Mitt äldsta barnbarn går ut nian idag så det blir stämningsfullt i kyrkan.
Ikväll fortsätter kalasandet, för min äldste son fyller 38, så då åker jag till honom.
Ha en bra dag allesammans! 
God morgon alla. Kul bilder du har lyckats fota Lynxx.
Solen leker kurragömma idag med, vad det verkar, fast jag tror att det är molnen som vinner idag.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Middag!
Tråkväder idag, synd om minstans skola som ska ha avslutning i kyrkan ikväll. Vi kan ju hoppas att det klarnar upp lite till dess. 16-åringen ska på bal ikväll så det blir frisörsalong hemma efter jobbet
.
Lynxx - vilken naturfotograf du är!!!
Ha det gott idag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Här kommer jag också flygande på sena förmidda'n.
God Förmiddag alla morgonsolar!
Helt underbara bilder som ni bjuder på! Tack så mycket! Jag njuter verkligen av bilder!
Och de små smultronen ser underbart goda ut.
Jag kan tro att du njuter av att fota också, Lynxx - det syns på dina bilder!
Vad mysigt med skolavslutning, Gunilla! Det bästa med skolavslutningen i skolan - förutom sommarlovet då förstås - var musiken och sången. Och att gå ut nian - det är stort! Spännande!
Bybo, hoppas du får dig lite sömn under dagen - för du kan ju inte vara helt utan sömn. Och drömma, det behöver du ju göra också! Skickar lite sömnbubblor till dig, fånga dem när du vill ta en tuppis. ;)
Jag har också haft en drömfylld natt, Mavios - men minns inte drömmarna. = En hel natt till spillo!
Majlar, solen är här hos oss! Den steker på som vanligt och det lär bli varmt idag om det fortsätter så här. Min naturliga fläkt har farit sin kos, det är helt vindstilla.
Ha en riktigt bra dag idag, allesammans!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#9 Tack söta Andina, det kan jag behöva. Förstår inte vad det är med mig just nu :)) Och drömma, det vill jag ju inte vara utan…det bästa av allt asså :))
#10 - Jag kan tänka mig tre alternativ;
Stress - oron som du går o dras med
Värme - svårt att sova i värmen utan isbitar i nattmössan
Fullmåne - det är ju så'na tider nu
Jo, att vakna på morgnarna utan att minnas vad man gjort och vilka man har mött i Drömmarnas dimensioner - är för mig en helt förspilld natt! :)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#11 Ja, sant, då blir det ju triss uhuhu… Eller hur, drömma bör man annars dör man..eller njaee inte riktigt men ….:))

God middag på er allihopa!
Här regnar det och är 15,4 grader, hoppas Tor håller sig borta.
Dåligt med sömn här med, kl var över 2 innan jag somnade, uppe igen 5:30, pga värk så inte kände jag mig fräsch på jobbet.
#6 Mmmm..smultron är så gott, när jag var barn tävlade vi i bland om vem som hittade flest att trä på strå.
Hoppas ni har kalasfint väder Gunilla!
Ha en fin kväll
#2-9 Thanx! :-)
/L