Healing ikväll 21.30
Eftersom jag snurrat till det så ordentligt, så vill jag klargöra genom denna tråden att …
Healing ikväll den 12 april kl: 21.30.
Välkomna att deltaga.
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Oj hittade det lite sent märker jag …
samma här…..

En lite fundering som jag får - fungerar det egentligen så bra att skicka till alla? Jag menar - jag vill ialla fall ha något mera konkret att ha i tankarna… "alla på healing.ifokus" blir för mig så diffust.
Kan man inte istället ta o få anmäla sig - att man är intresserad av att få healing en av kvällarna. Kanske man också kan beskriva lite varför… inget ingående utan bara lite som t ex att man är orolig för någon och behöver lite extra energi, att man är trött kanske man har jobbat mycket osv.
Inte så nu alltså att man väljer en o skickar till utan att man bara vet vilka som vill ha. Ibland så vill man kanske bara skicka men inte få. Om dom som vill ha får anmäla sig så blir det delvis lättare att tänka på dom man skickar till - man har nicken på dom. Och dom för den kvällen inte känner att dom vill ha eller behöver kan bara ge.

Visst kan vi göra så.. Man kan skriva en tråd om just det. Vem vill ha distanshaeling ? och sen skriva vilken dag och tid det gäller..
Jag kommer att skicka healing ikväll också, eftersom jag snurrade till dagarna igår. Alla ni som vill delta är naturligtvis välkomna !:-)
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Tycker det låter som en jätte bra ide att skriva en egen tråd inför varje gång - på så sätt blir det ju ingen förvirrin om vilka som ville ha eller var dom som vill ha kan skriva *ler*
Jag deltar gärna ikväll - 21.30 då med? Och jag vill gärna veta om det finns några som vill ha - jag har lättare då jag kan koncentrera det till någon/några *ler*
Hitta tråden lite sent jag med