God morgon 10:e Juni

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon Gunilla
Här vaknade vi upp till regn och gråväder. Jag har iaf beställt uppehåll mellan 16 - 20 medan dottern springer ut och medan vi grillar ikväll. Vi har ju student idag så jag ska strax börja på med alla förberedelser.
Fredag, visst är det härligt! Det gick fort med bara 4 dagars arbetsvecka… det skulle man kunna vänja sig vid
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God morgon vilken härligt inbjudande bild. Påminner mig och mormors lilla hörna i deras trädgård, för vääldigt många år sedan. Kul att få flashbacks.
Här åskade det igår så rutorna skallrade och lilla hunden Siri luktade svett, hon gillar inte när det smäller, hon trodde nog det var förfärligt stora nyårssmällar dom höll på med. Till slut fick vi gå upp i hallen och stänga alla dörrarna så hon fick lugna ner sig lite.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann
Godmorgon Gunilla och Elpida och alla ni andra!
Här har det åskat lite på morgonen. Hann inte ta så mycket kort när jag var till Gotland men Men kyrktornen på Sankta Maria, domkyrkan i Visby hann jag med.
Ha en härlig dag, snart väntar ledigheten! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
God morgon alla!
Vad vackra bilder ni delar med er av varje morgon. En fröjd för ögat och en bra start på dagen - tack!
Här är lite grått men jag håller tummarna för att solen vågar sig fram så småningom.
Gör en bra dag!
Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.
God morgon alla raringar och vilka skönbilder att vila ögonen på.Slår mig gärna ner vid bordet du dukat upp Gunilla.
Ha en underbar studentdag och Fredag alla 
God morgon allesammans!
Ja, helt underbara bilder! De strålar Soooommar! Tack för dem!
Solen har stannat kvar här och jobbar på bra för att lysa upp tillvaron och värma upp luften. Sommar så det förslår!
Vad jobbigt för din lilla vän, Majlar! Jag hoppas ni slipper åska framöver - det borde ju gå bra att få regn utan åska också!
Jag önskar er alla en ljus och glad fredag!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Godmorgon på er
Här får studenterna springa ut i ösregn..stackarna!
Skolavslutningen för minstan igå, så nu sover hon sommarlovslänge idag
.
Ha en skön dag
Mor'n!
Det märks att man varit i farten ett par dagar - sov många timmar & tinnitusen är värre :-/
Varmt & soligt i dag åxå - men idag är det vilodag som gäller.
---
Ibland dyker fototillfället upp av sig själv - inget arrangemang.
Jycken satt & kollade på matte & hennes kompis när de höll på med havremopparna i hagen bredvid. Som tur var fanns det en liten ficka att vräka in bilen på, kasta sig ur & slänga iväg ett par bilder. Tur man har kameran ligger beredd på sätet bredvid ;-)
Ha de!
/L
#8 Så härlig bild, den måste vi visa alla! 
" Var nära naturen - var när dig själv "
Det var en riktig sommarbild, Lynxx - en så söt sommarflicka i blomsterhavet! Ja, det är tur att du har kameran med dig, tur för oss!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

God middag!
Sitter och pustar i värmen, har varit till distriktssköterskan, fick ett par stödstrumpor utan tår för att prova om det kändes bra.
Visst är det bra men blev lite varmt så jag ska köpa lite tunnare, skönt när det är varmt.
Inbjudande bild Gunilla, där skulle jag absolut kunna sitta och njuta
#8 Vacker flicka bland vackra blommor
Ha en jättefin fredag allihopa!
Äntligen ledig och en lång härlig ledig helg väntar.
Nu ska jag iväg och hämta två små tjejer. Mina barnbarn ska komma en stund så deras föräldrar får fixa hemma. Så nu kommer det att bli glass i stora lass!
Ha en trevlig Fredagskväll allesammans!
#9, 10 , 11 
/L
Gulliig vovve och fin sommarbild.