Healing iFokus

Healing

Läst 828 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 9:e Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken morgon. Redan 22 grader i skuggan och fåglarna gör sitt bästa för att sjunga vackrare än de andra. Det var en ren njutning att cykla till jobbet.

Ha en bra dag vad ni än ska göra.Skrattande

Mavios
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon! Här är regn, men inte kallt. Hoppas på uppehåll då båda barnen har friluftsdag och det är lite trevligare att slippa regnkläder när man ska ha friidrott…
För egen del ska jag hållas inomhus idag och försöka få ordning på hemmet. Ser ut som någon har kastat in en handgranat i tvättstugan… Förvånad

Gör en fin dag allihop!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

[walkinbeauti]
0

God morgon ute i stugorna.

Hoppas ni alla får en härlig mys pys dag,må gott och ge varandra ett leende det gör så mycket både för andra och oss själva Glad

Elpida
0

God morgon!

Väcktes av ett åskväder och det är fortfarande mulet ute, men värmen är kvar.. och fuktigheten.

Idag ska vovven klippas, jag ska handla det sista till studenten imorgon och sedan ska jag väl försöka jobba lite oxå Glad.

Japp WB, idag ska jag dela ut massor av leendenGlad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

majlar
0

God morgon alla.

Här är det varmt och kvavt. Det är åska på gång igen. Verkar bli en mullrande sommar i år.

Saknar Indiania??

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

ludde1
0

Godmorgon alla.

Härlig dag med sol och värme.

Jag tror jag tar en paus på jobbet o tar mig en promenad.

Ha en skön dag allesammans.

Andina
0

Go'Morron alla morgonpigga och alla andra!

Solen värmer på, vindstilla - så det blir en varm dag idag igen, gissar jag.

Vi får hoppas att vädergudarna är snälla mot barn på friluftsdag och studenter i veckan! Dagar som man vill ska vara soliga och glada!

Majlar, Indiania har varit bortrest i några dagar, hon dyker nog upp snart igen.

Idag ska jag dela ut en massa leenden till dem jag möter - blir nog inte särskilt många, ja förutom dem i matvaruaffären då… så det får bli till katt, papegojor och andra djur. Och till mig själv då förstås.

Jag hoppas ni får en riktigt mysig dag idag!

_Sunburst
_

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[Tobbe-Rutgersson]
0

Godmorgon alla.   idag så ska jag ta det lugnt.   hoppas ni får en underbar dag  .

Lynxx
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n!

Har varit & lämnat in bilen för div. åtgärder.

Verkligen stora kontraster i vädret mellan väst & öst. Här kom det lite regn i går - så pass att det blev vått på marken.  Såg att det kom 2.000 blixtar på en timme i Örebro! Förvånad

--

För att forts. på transportmedelsvarianter - vissa anv. privatflyg.

Ha de!

/L

smilax
0

Hej alla här inne!

Är tyvärr hemma idag för förkylning igen. Har varit så mycket sjuk den här våren så jag håller på att bli tokig. Men jag hoppas vara på benen i morgon igen för vi ska på utflykt med skolbarnen.

Igår hade vi en härlig dag på SkansenGlad. Lite regn och hysteriskt mycket folk men utflykten var lyckad och barnen var nöjda.

Idag ska jag bara läsa och ta det lugnt. Men några leenden ska jag försöka ge till de omkring mig i alla fall. Även om det bara blir sonen och katterna.

Hoppas alla ni andra får en härlig sommardagGlad

majlar
0

#6 Glad

Indiania
0

Godmiddag alla!

Nu är jag hemma igen, vi har varit till Gotland på begravning det är alltid lättnad när sådant är över.

#10 Hej Majlar, det har åskat här i etapper i dag så därför är jag sen med godmorgonhälsning.

Har fått ett fästing på mig som gubben fick ta bort när vi kom hem i natt, fy vad otäcka dom är.

Önskar er alla en härlig torsdag Glad

" Var nära naturen - var när dig själv "

Toyan
0

God middag allihopa!Glad

I morse var det segt och så skulle jag passa tel-tiden för att få en tid till distriktssköterskan.

Gick ovanligt lätt att komma fram och fick tid till imorgon fm.

Här är varmt och kvavt, kanske blir det åska.

#11 Håller med Indiania att fästingar är otäcka.

Kram på dig.

Önskar er en fin eftermiddag och kvällKyss

Elpida
0

#11 Skönt att du är hemma igen - har just undrat vart du varit!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

#13 Flört

Lynxx
0

Om ni vill resa runt lite i landet & ngr andra länder, via datorn - så har en snubbe lagt ut många fina bilder från sina resor. T.ex. Gotland (många bilder) & många fler ställen i Svea rike, Barcelona, USA & en massa andra ställen.

Hans bilder finns här:

http://www.10ga.com/

Så har ni riktigt, riktigt tråkigt någon gång - gå in där & kolla ;-)

/L

Andina
0

Tack, Lynxx! Har bara tittat igenom en liten del av bilderna i länken du bju'r oss på - en riktig fröjd för ögat!!! "Snubben" har fotografiskt sinne!

Jättehärliga bilder!

Bra sajt att surfa på regniga dagar! ;)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[GunillaF]
0

#15 Tack. Ska kika en regnig dag.

Passa på att bokmärka den här tråden så det är lätt att finna den sedan.Flört

Indiania
0

Tack Lynxx, har tittat på en del av Gotlandslänkarna och vilka underbara bilder! Jag har varit på Gotland många somrar tidigare men på den tiden hade jag inte digitalkamera så dessa bilder var mums för mig.

Har även ett foto på " Kuten " och mig, Fårö är nummer ett tycker jag!

Skall bokmärka tråden! Skrattande

Lynxx
0

#16, 17, 18 Flört

/L