Healing iFokus

Healing

Läst 596 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 8:e Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Dagen började med solsken men nu drar det ihop sig till regn och åska. Det kan behövas för det är kvavt i luften.

Ha en riktigt bra dag alla!

Toyan
0

En god morgon till dig Gunilla och alla som tittar in här senareGlad

Känns likadant här vad gäller vädret.

Ha en härlig dag allihopa oavsett vädrets makterKyss

ludde1
0

Godmorgon allesammans.

Ja, nog behövs det regn nu det är kvavt.

Fin bild på nyckelpigan, det är inte ofta man får se dom.

Ha en bra dag alla.

majlar
0

Så söt hon är den lilla.

Här är det kvavt och regn hänger i luften. Jag tror bönderna tackar Gud om det kommer i fina strilar, det sägs ju att allt regn före midsommar är välkommet.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Sä här såg det ut igår här.

Mavios
0

God morgon,

Jag hoppas på att alla får en fin dag oavsett väder. :)
Eller som jag såg någon uttrycka det för ett ta gsedan; Gör en bra dag!

Ett vänligt leende kan betyda så mycket för den som själv inte orkar prestera något.

Lynxx
0

Mor'n!

Mulet, men torrt f.n. Mycket elände, med bränder & elavbrott m.m. inne i landet, efter åskans framfart.

I dag ere fix av stenskott i vindrutan & besiktning av bilen som gäller - samt att fixa ett pass (inte för att jag ska resa - men bra att ha som reserv-ID i fall att man tappar bort körkortet).

--

Ngr blev nog ledsna när den kom hem & märkte att de tappat flaggan - på självaste nationaldagen! :-/ Gråter

Ha de!

/L

Elpida
0

God morgon!

Här är det mulet och svalare idag, det blir nog vattning av naturen vad det lider!

Vi har födelsedag i familjen idag, min minsta fyller 9 år och har firats med frukost på sängen och paket. Ikväll går vi på bio med henne så hon var mäkta nöjd när hon gick till skolan!

Hoppas ni får en fantastisk onsdag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[walkinbeauti]
0

God morgon i ur och skur,lite för mycket av ovädret nu men hoppas det blir frikst pch får hålla sig lugnt ett tag.

Ha en fantastiskt skön dag därute i vårt avlånga land Glad

Fina bilder som vanligt:-)

Andina
0

Go'Morron allihop där ute i landet!

Jag har förstått att vi har besök av olika vädergudar idag. Här duggregnade det liiiiite i ca 30sek-1minut - det är det enda regn vi sett på ett bra tag nu. Det skulle behövas en hel del till, björkarna börjar se lite tärda ut. Det kunde gott regna tillräckligt under nätterna för att se'n bli fina och soliga dagar… önska kan man ju… ;)

Härliga bilder ni bjuder på igen! Tack för dem! Mitt öga njuter! 
Pigan har jag inte sett på länge - de var väldigt vanliga när jag var liten, så jag undrar om de är på väg att försvinna…

Ha en skön dag idag med 'varsamt väder'!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing