Healing iFokus

Healing

Etiketthealing-allmänt
Läst 1495 ggr
lightworker
0

Ge distanshealing

Jag är nyfiken hur ni gör när ni sänder distanshealing. Det finns säkert många sätt att göra det på. Genom foto, tanken osv. Gör ni olika symboler innan ni sänder healingen?? Hur länge brukar ni sända tex 15 min eller 1 timme?? Vore roligt och höra från andra som gör detta.

MariaJ
0

Jag sitter oftast ca: 30-45 min. Det är olika, men nu dessa kvällarna kan man sitta längre. Det finns ingen tid som man ska eller bör sitta, utan man deltar så länge man vill, men utgångstid kl: 23.00

Jag visualiserar att jag ser all jordens yta uppifrån och går igenom haven, sjöar, åar och bäckar ja allt vatten jag kan se. Jag skickar healing och kraft ner till allt vattnet, och ber även om hjälp från vår Gudinna kwan Yin, med att sända healing och rening till allt vatten på Moder Jord. Upplevelsen då man sänder healing är en kraftfull stund, då man upplever mycket under meditationen.

Vi arbetar olika, det finns inget som säger att mitt sätt är rätt för dig, eller ditt sätt för mig. Jag har här berättat hur jag gör, så om du vill testa att göra som mig, så är det helt oki.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

mandymoo
0

#1 Ja verkligen så har du rätt - att en sak som är rätt för mig kanske inte alls är det får någon annan o tvärt om.

Kan det inte vara så också att man "ändrar" lite på sitt sätt allteftersom eller från gång till gång. Man följer känslan som kommer inom en, och den kan ju vara lite olika. Kanske även att det är lite olika beroende på till vad/vem o varför man skickar healing.
Men just att man bara kopplar av och följer sitt inre.

MariaJ
0

Håller med dig mandymoo #2, att man följer sitt inre. Det är inte alltid likadant, utan det högre jaget tar oss med på en resa ibland, som vi aldrig kunnat förutse.

Vänligen MariaJ:-)

Carpe Diem

Maria Johnsson

Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

mandymoo
0

Som ny på att prova att ge, ialla fall medvetet - så var ialla fall jag väldigt osäker på att man gjorde fel, så jag förstår att man gärna frågar och vill veta mer. Och man litar kanske inte på att det man själv känner inom sig är "rätt" men oavsett om det är lika eller olika hur andra känner o gör så ska man inte försöka ändra på det utan lita på sig själv *Ler* Kan vara nog så svåtrt ibland *ler*