Healing iFokus

Healing

Läst 447 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 7:e Juni

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon.

Solen skiner. Redan 19 grader i skuggan. Det blir nog varmaste dagen hittills för oss här uppe i norr.

Jag ska iväg och jobba men hade så klart önskat att få vara hemma och ute idag. Men….

Ha en jättebra dag allesammans.

[walkinbeauti]
0

God morgon alla glada,hoppas ni haft en underbar helg!

Önskar er en kanonskön dag och att ni får solen med er Glad

[Tobbe-Rutgersson]
0

godmorgon hoppas dagen blir härlig , sj ska jag se om inte jag skulle ta och laga  nån godmat rätt  får se vad dagen erbjuder

Elpida
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

God morgon!

Vi har haft busväder inatt med blåst, åska och regn. Där blev allt vi planterade ut ordentligt genomvattnat inatt..

Varmt ute just nu, vi får se om det kommer nya skurar till eftermiddagen. Själv ska jag ut på lunchen och fixa present till minstan som fyller imorgon!

Gunilla, vad är det för spännande på bilden?Glad

Ta vara på dagen!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Toyan
0

God morgon Gunilla och Walkingbeauti och alla som tittar in senareGlad

Redan 20,6 grader här, verkligen sommar nu.

Idag ska jag jobba em, mjukstart efter ledigheten.Skrattande

Ha en skön dag där ute i landet!

[GunillaF]
0

#3 Den här "grejjen" sitter på porten till ett gammalt kapell i en by ute vid Höga kusten (mellan Härnösand och Örnsköldsvik) Det verkar vara något man kan stoppa in pengar i. Kollekt/bidrag… Den är väldigt fin tycker jag och ser riktigt gammal ut.

[walkinbeauti]
0

# 5 Satt just och klurade på funktionen,den är verkligen fin.Allt gammalt är så vackert Glad

Elpida
0

#5 Det är så roligt när de bevarar sådana gamla detaljer. Oftast är de riktigt snillrika dessutom!Glad

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Andina
0

Go'Morron allihop!

Vardag igen… Men en solig och varm så'n ska det bli hela da'n här. Det skulle behövas lite regnskurar emellanåt nu, naturen ser törstig ut. Det borde falla lite sommarregn på nätterna.

Ja, vilken härlig gammal och fin 'kollektbössa'! (Föregångaren till kassaexpediten i entrén? ;)) Och ett mysigt gammalt hänglås också!

Idag får jag ta mig i kragen och försöka få undan lite måstegöran, vädret till trots.

Hoppas ni får en härlig tisdag allihop!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

majlar
0

God morgon alla

Idag har jag varit snabb och varit och tagit prover på fastande mage, det gamla vanliga diabetes och sköldkörtel.

Man får sno sig så man inte dorvar av i hunger. hihihi

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

[yodhe]
0

Hej på er healers.!!!!! Skrattande

hoppas ni alla har en underbar dag..

och att er sommar blir fin…

kram på er…Kyss

[AnnikaOhlsson]
0

Goddag!

Kom just tillbsaka från långlunch!

Idag tog jag mig nästan 2 timmar lunch och åkte till ett närbeläget lasarett och tog lunch med en gammal kollega som gått över till kundsidan för ett par månader sen. (Lasarettet är kundsidan alltså). Det var kul att se hennes nya arbetsplats innifrån. Saknar henne!!

Kändes himla gott att få krama om henne igen! Vi fikade och tog lunch tillsammans varje dag i 4 år tills jag bytte jobb. 3 år efter det blev vi kollegor igen och har tagit lunch och fika i hop varje dag igen i ytterligare 4 år. Men nu var det hennes tur att byta jobb… men vi siktar på att bli kollegor en tredje gång! Skrattande

Kram på er!!