Healing iFokus

Healing

Läst 720 ggr
[AnnikaOhlsson]
0

Låg och ledsen!

Jag har haft ett par rejäla deppardagar. Befinner mig i paradiset, det är andlöst vackert här på vår lilla camping på Kroppefjäll. Men min sinnesstämmning är dov. Energilös, trött och ledsen! Känner att tålamodet får sig en törn med när jag är sån här! Tårarna vill komma hela tiden! Finns det nån som kan tänka sig att skicka mig lite energi? Jg vet vad gott det kan göra.. . Kram på er och tack för att ni finns!

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Men gumman då! Självklart skickar jag! Kyss

Kram!

[AnnikaOhlsson]
0

Tack Gunilla!

Andina
0

Jag vill naturligtvis skicka stöttande energier till dig! Jag skickar under kvällen!

Låt de känslor komma ut så att de 'befrias' - det är gammalt som ska ut. Och jag kan tro att den underbara miljön gör att du öppnar upp för dem. Ta samtidigt in, gärna med hjälp av din andning, all rogivande och stärkande energi som du har där omkring dig!

Styrke- och Peppkramar!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[dandamimm]
0

Hyacinta: jag skickar fina och ljusa tankar och energier till dig. Var inte rädd för tårarna, ibland måste de få rinna så att de får rensa ut lite. Livet är upp och ner ibland och om trycket blir för stort kan nog tårarna vara en ventil, så funkar jag iaf. Hoppas att du snart får må bättre igen och att våra gemansamma krafter kan hjälpa dig på vägen.

Kram Danda

[AnnikaOhlsson]
0

Tack Andina!

signemo
0

SKickar varma kramar till Dig.

Var rädda om varandra

Christina_46
0

Hej Hyacinta

Skickar helande energi till dig.

Hoppas du får må bättre snart.

Mvh Christina

allhealing
0

Skickar några ton.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

majlar
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation. Kram

[walkinbeauti]
0

Sänder healing till dig jag med,hoppas du piggnar till snart Glad

[rore]
0

Sänder energi tanke bubblor till dig Hyacinta!

"Tillåt dig vara precis där du Är. Det är där styrkan finns att hämta, i acceptansen utav det som Är"

Kram!!

[AnnikaOhlsson]
0

Tack så hemskt mycket snälla ni! Idag har varit bättre, betydligt bättre! Inte gråtit på hela dagen, även om jag inte vart på topp, men jag mår mycket bättre! Kram på er alla goa!