Från mig, Phanatos till er
God kväll 
Här kommer musik från mig och Phanatos till er. Jag hoppas den kan ger inspiration och lugn till meditation och healing <3 Stora kramar till er alla
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Åh vad fint Eleri. Det var verkligen avslappnade och njutningsfullt.
Jag fick en känsla av att sakta gunga fram,flytande på vågor i havet.
Tack!
Underbart Gunilla
Tack fina du*kramar*
Så vackert Eleri! Din röst är en blandning av sorg, glädje och vemod! 
Tack för den njutbara stunden.
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Tack, Eleri, för ännu en vacker 'musikslinga'!
För mig kändes den ganska dramatisk och längtansfull!
Jag fick genast starka bilder för mitt inre. Jag såg ett gammalt skepp (1700-1800-tal?) som kämpade mot vågorna ute på ett ganska lynnigt hav (men inte full storm) i nattmörkret. På land stod en kvinna och såg ut över samma hav, hon såg ut på stället där skeppet kämpat mot vågorna - men där fanns inget skepp!
Bilderna av Kvinnan och skeppet, d v s hennes käresta på skeppet, var samtidigt, de befann sig där samtidigt. Men de befann sig i två olika dimensioner! Logiken säger att mannen följt med skeppet till havets botten och kvinnans sorg och längtan får henne att ty sig till havet - men känslan var att kvinnan var den som gått över till Andra Sidan!
Så knasig är jag… :) Men dessa bilder kom på en 'mikrosekund' när jag började lyssna till din musik!
Tack för det, Eleri! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Vad häftigt att få ta del av era upplevelser, jag bara ryser för det är stort! Och tack för alla de värmande orden

Vad vackert du sjunger och ni spelar 
Mvh Christina
Så underbart Eleri, hela jag slappnar av bara av att lyssna. Håller med Indiania, det finns både sorg och glädje i känslan sången ger.
// Danda
Tack, era ord värmer så! *Kramar*