Vägen tillbaka - hjälp
Hej på er godingar
jag är så tacksam och glad över att sajten drivs vidare på ett fantastiskt sätt med Gunilla och hennes Medarbetare. Det värmer gott i det gamla sajtvärdshjärtat.
Som ni märkt har jag blivit en mer sporadisk gäst på forumet och jag försöker dra ned på all internetanvändning men det är inte lätt.
Hur som helst är jag i behov av healing för jag är mitt inne i en jobbig situation där jag fösöker finna rätt väg att gå. Det är min hälsa som inte är bra och det handlar mycket om känslor och leverne. Jag är tacksam för all hjälp jag kan få för att få till de drastiska åtgärder som behövs. Med en beroendeproblematik över det hela så känns det som att förlora en närstående bara det att den "närstående" aldrig har varit en vän, det är bara en falsk förespegling.
Tack på förhand och kram
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj korseett min vän. Det är aldrig lätt att besluta…
Jag vet att du innerst inne vet vad du bör göra. Följ ditt hjärta så blir det bra. Det där förnuftet kan missleda oss ibland..
Jag skickar till dig så du orkar genomföra det du ska.
Jag sänder en stråle av ljus och kärlek till dig och din situation. Kram
Jag sänder självklart - ikväll kommer ett 'sjok healingbubblor' till dig!
Varmt lycka till på den väg du tar in på nu - och jag är övertygad om att du inte ångrar dig och att det går bra!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
tack mina kära vänner
Kära korseett, skickar healing till dig vid 21 tiden i kväll.
Allt kommer att bli bra för dig för jag vet vilken go och klok kvinna du är!
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Sänder dig jag med och hoppas du hittar rätt väg snart igen!
Kram på dig 
Sänder och önskar du hittar din väg igenom jobbigheterna…
Bara med att prata om sina problem, så är man på rätt väg, känner i hela mig att du klarar av det. Sänder varma och stärkande tankar.
tro hopp och kärlek...
Det kommer ljus på din väg även från mig.
// Danda
tack kära ni. Jag är en beroendetyp och mitt beroende stavas socker. Har iofs lätt att trilla dit på smärtstillande med men orkar hålla det från mig. Som tur är finns inte andra droger, nikotin eller alkohol med i bilden. Men spel på internet kan jag sitta med i evigheter och det blir ett beroende om jag måste in varje dag och kolla- inte bra.
Jag jobbar intensivt med mig själv med Xin Ping och Qi Gong och rättar in mig på den rätta kostvägen(LCHF).
Tack för att ni tror på mig
kram
Lycka till! Jag sänder som jag kan
tack Bybo!
Igår fick jag mig en glad överraskning när självaste Indiania kom till mig i salongen och hade en vacker Femtunga i gåva till mig. Så glad jag blev! Nu är den omplanterad i en ampel så den ska bli stor och ännu vackrare. Tack Berit och kram 
Jag mår bättre och fått tankarna klarare men inte är det lätt inte, fast vem har sagt att livet ska vara lätt..
#12 Kram till dig själv goa Karin och dina händer kommer att få denna Femtunga att bli ett praktexemplar!
Skönt att det går åt rätt håll med dig och hoppas du snart når braaaaaaaaa. Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
Ah, Indiania är så gooo! Vad mysigt att få denna fina blomma av henne!
Och vad skönt att det går åt rätt håll, säger jag också! Så - fortsätt bara på den vägen du tagit in, det kan ju bara bli bättre då!
Skickar lite bubblor till dig, fyllda med pepp och healing - fånga dem om du vill ha dem! Pepp, Pepp! 
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Klart jag tror på Dig och att Du fixar det Du vill.
Jag bara vet att Du gör det. Fick förtroende för Dig första gången vi skrev till varandra här. Skickar varma kramar till Dig på färden
Vi finns ju här om Du behöver prata när det är jobbigt
Var rädda om varandra