Healing vid migrän
Är det någon som har en solskens historia!
Jag lider av kraftig migrän så illa att jag blir säng liggande och önskar att någon vänlig själ kan hugga av mig huvudet så att jag ska få slippa i från. Fy det låter hemskt men så illa är det sen så mår jag illa och kräks.När allt sedan går till baka så kan jag vara darrig och skakig i hela kroppen en hel dag efteråt.
Fick gå hem från jobbet i går och i dag är jag darrig och duven.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hua, det låter inte bra!
Jag skickar till dig!
"1 Tack Gunilla du är en pärla!

Usch det låter inget vidare alls.
Sänder dig en stråle av ljus och kärlek. Kram.

tin-tin!! Lider med dig, har haft det så.
Tack och lov har det blivit bättre med åren, får migrän då och då men i mildare variant,
Går och får en ny omgång akupunktur nu.
Har du provat det?
Sänder goda tankar till dig
Usch, vad jobbigt! Jag har migrän kanske 1 gång/år eller två år - och en väldigt mild variant.
Många blir hjälpta av akupunktur (som Toyan skriver) eller akupressur. Annars kan en kostomläggning "göra susen" också - eftersom många gånger är migränen kopplad till hormonsystemet (som påverkas av näringen som vi äter). Många har t ex blivit bättre eller helt befriade från migrän när de gått över till LCHF (som du kan läsa mer om på kolhydrater.ifokus.se, där finns också en rubrik i vänstermenyn som heter "Vi som har huvudvärk/migrän"). Det kan kanske vara värt att prova några månader att dra ner på kolhydraterna lite? Eller åtminstone se efter vad du äter och utesluta vissa produkter som kan vara dina triggers (det är ju så individuellt vad som triggar igång migrän). Och förstås att se till att man håller sig från stress så långt det går.
Tyvärr har jag ingen solskenshistoria att bjuda på - men jag tror du hittar någon till slut, som också stämmer för dig.
Till dess skickar jag också healingenergier till dig!
Lycka till med att skrämma bort "migräneländet"!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
tin tin jag hade migrän när jag var yngre och det är skitjobbigt.
Skickar till dig vid 21 tiden i kväll! 
Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "
#4 Tack för omtanken!
#5 Nej jag har inte provat akupunktur. Det kanske jag skulle prova på.
#6 Jag är kolhydrats känslig sedan innan då jag har PCO och går lätt upp i vikt. hum ska kolla kosten runt tiden då jag får mina anfall mer tack för tipset!
#7 Tack Indiania.
Dom jag har pratat med säger ju att det blir bättre efter klimakteriet.
Håller just nu på att prova ut mediciner och har både Diclofenac och Sumatriptan Teva +Primperan mot illamåendet.Men dom hjälper inte så bra.Nästa steg blir injektioner. Men jag tycker att det känns bättre att prova alternativa vägar.
Tack allihop!