Healing iFokus

Healing

Läst 869 ggr
minda
0

Förfrågan om healing

Min dotters astma har förvärrats mycket denna vinter, och hon är fast i ett ekorrhjul av infektioner, så den som känner sig upp för det är mer än välkommen att skicka över goda energier!

Även jag tar tacksamt emot en liten puff, för ungefärligen all min energi har gått åt till att ens försöka bibehålla någon sorts balans i vårt familjeliv mellan remonten av nyligen upptäckta vattenskadan, sambons treskifts arbete och min rehabilitering från Ehlers Danlos… och dessutom musikbranschen och allt vad dit hör.

Stort, stort tack till alla er underbara individer som flowar med frekvenserna!

Kärlek!

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej Minda.

Hur gammal är dottern?

minda
0

Hej! Dottern fyller fyra i sommar, förlåt att det tagit tid att svara, vi har verkligen haft karusell :(

Förra veckan spenderade vi på sjukis med henne… suck…

Nu är både hon och jag på antibiotikakurer. Karusell som något värre.

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ååå är hon bara fyra år. Om du läser här så ser du varför vi inte skickar "vanlig" healing till henne. Men jag skickar healing till dig så du får energi att orka med allt, samt en bamsekram till lilla dottern.Kyss

Jag har också en besvärlig astma och har kommit underfund om att om jag ser till att ha fuktig luft omkring mig så blir det mycket enklare att andas. Men det borde barnläkarna talat om för er tycker jag.Glad

majlar
0

Sänder en stråle av ljus och kärlek till din situation. Kram