Healing iFokus

Healing

Läst 808 ggr
[GunillaF]
0

God morgon 27:e Maj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God Fredagsmorgon!

Mulet och kallt igen. Bara 7 grader när jag klev upp. Var är sommaren?

Det känns bra att det är sista dagen på arbetsveckan iaf. Jag vill hålla på i trädgården.

Ha en bra dag!

Blomman på bilden är från Kreta.

starhawk
0

Jo sommaren det är den som kommer under årstiden Sommar, och det är fem dar kvar innan vi är där! Cool

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus

[GunillaF]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#1 Ja, men då får jag tåla mig till dess Flört

majlar
0

God morgon i regnet

Tur att vi har fem dagar på oss att förbereda oss inför sommaren.  Nåja, man får vara glad att man vaknar varje dag och kan gå själv ur sängen.  Det är inte alla förunnat.

Ha en fin dag alla och var rädda om varannKyss

[walkinbeauti]
0

God morgon i ruskvädret,skulle regna hela dagen men måste på med kläderna och ut ändå och klippa gräs.Positivt är ju ändå hur frisk man känner sig efter ett par timmar på gräsklipparen efter regnet som piskat i ansiktet.Glad

Inget ont som inte har något gott med sig !

Ha en härlig dag Glad

Elpida
0

Goder morgon! Vilka vackra vita bollar Gunilla!!!

Jag skrev just att regnet brukar komma vid lunch men attan vad fort det gick. Helt plötsligt försvann solen och nu regnar det redanRynkar på näsan. Nå ja, det är iaf fredag - härligt!! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, skjutsa lite på mina flickor (de ska på fest på olika håll) och slappa i soffanGlad.

Önskar er en härlig fredag, regn eller inte!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Indiania
0

Godmorgon alla!

#0 Fin blomma Gunilla!

Här har det regnat i natt men nu tittar solen fram igen.

Det skulle sitta fint om vi fick sommar om fem dagar Glad

#4 Du har redan gjort ett pass du, härligt!

Skönt för er alla som jobbar att det är fredag så ni får koppla av under helgen! Flört

Ha en fin fredag!

" Var nära naturen - var när dig själv "

szirius
0

God morgon!

Ja, här vill barnen leka inne för att det är för varmt ute…det är ju nästan som att häda , att säga nåt sånt i SverigeFlört

Jag delar gärna med mig av några grader till Er, runt 25 känns lagom skönt tycker jag, alla över det kan ni få!Glad

Andina
0

Goder Morgon alla solstrålar som lyser upp i regnvädret!

Regnet har hittat hit också - jag tror träd och andra växter är tacksamma för det. Det ska bli uppehåll fram på dagen nu och enligt vädergudarnas planering förväntas inget mer regn på ett bra tag. Blandat 'sol o mul'. 
Lite mysigt väder när jag ändå ska sitta inomhus och pappra.

Men jag tar tacksamt emot överblivna värmegrader av dig, Szirius! :) Den fuktiga luften är lite väl kylslagen här.
Härligt att ni har så fint väder! Njut av det.

En skön och fräsch fredag önskar jag er alla - nu stundar helgen!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Toyan
0

God morgon på er allihopa!Glad

Härligt med fredag och ledig dag, finns att göra ändå här hemma.

Har regnat lite i natt men det mesta på morgonsidan, hoppas det klarnar upp under dagen.

Ha en riktigt bra dag vad ni än hittar på att göra Glad

Lynxx
0

Mor'n!

Regnet har passerat - men molnen finns kvar - dock i allt tunnare skikt.

Idag är det dags för TBE-vaccinering #2. Får se om jag blir lika dålig av denna som den förra - eftersom jag redan är dålig pga att jag redan skadat det området i hjärnan?

Spådamen sa att jag ska bli sämre i juni - ev pga att jag har varit farten för mycket - vilket straffar sig.

Själv tror jag det beror på vaccineringen - eftersom jag blev sämre efter förra. Dock inget att välja på - TBE skadar ju samma delar - (Centrala nervsystemet - CNS) - som utbrändhet & tungmetallförgiftning (kvicksilver) från amalgamet - som jag redan har mycket besvär av - & inget jag vill riskera att bli sämre av igen!

Alltså inget som jag vill riskera att drabbas av pga fästingar - som det finns gott om här & dessutom spås bli många i år. Snacka om ohyra asså!

SVT Play från i går - där en som drabbats av detta berättar.

http://svtplay.se/v/2437335/gomorron_sverige/nu_har_fastingarna_vaknat?sb,p119636,2,f,-1

--

Vissa vill ha ett rum med utsikt ;-)

Ha de!

/L

Indiania
0

#10 Men gud så fint måsen ligger där och spejar! Flört

" Var nära naturen - var när dig själv "

[GunillaF]
0

#10 Men hur kan en spådam kläcka ur sig att du blir sämre?!!!Förvånad

När du i själva verket kommer att bli myyyycket bättre!Glad

Den pippin ar fixat fint boende!Skrattande

Andina
0

Urhäftig bild! igen! Skrattande

Jag håller med Gunilla, du ska ju bli myyyycket bättre, Lynxx! (Passa på att ta emot Gunillas healing ikväll, som hon erbjuder, i en annan tråd. Hon sänder jättehärliga energier!)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Lynxx
0

Jo visst - detta kommer ju bara att bli tillfällig försämring. Sedan blir det bättre igen. Jag vill helst att de säger allt & inte döljer det som inte är positivt - alltså även det som kan vara negativt - så att jag är beredd - annars vet jag ju inte hur jag skall tackla det. Så att hon sa jag ska bli tillfälligt sämre gör inget för mig.

Jag avvaktar med healing - för att se om det är vaccinet som orsakar att jag blir sämre elr om det beror på att jag är far omkring för mycket.

---

Andra vill ha strandtomt med egen brygga ;-)

/L

Andina
0

Skrattande Ja, det är som med människor - många vill bo intill vattnet!

ludde1
0

God eftermiddag!

Ja, snart får man helg härligt. Vilket regnade det är.

Hoppas att det är fint i morgon. Då skall jag på bilträff i Sollefteå, med min nylackade cheva.

Trevlig helg.