God morgon 26 maj
God morgon
Strålande sol 9 grader och den hårda vinden har avtagit.
Önskar er alla en härlig dag!
God morgon Toyan och ni andra 
Hoppas ni får en skön Torsdag :-).Sommaren tycks ligga i viloläge men snart slår väl högsommarvärmen till igen.
Må gott !
Godmorgon, hoppas ni får en underbar dag, funderar på att slänga in en text rad som skulle bli en dikt men mer kan vara början på en roman
God Morgon Toyan, Walkinbeauti o Tobbe! Och God Morgon alla andra som också tittar in under dagen!
Det ser ut som att det kan bli en fin dag här också - hoppas det håller i sig hela dan!
Efter en splittrad natt ska jag försöka vakna till liv nu - behöver nog några koppar kaffe till.
Kul att skrivarlusten pockar på, Tobbe!
Ha en mysig midveckodag idag!
Edit: Mitt-i-veckan-onsdag trodde jag att det var! Men tji fick jag, den har ju redan passerat, det måste jag ha missat…
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God morgon på er allesammans!
Solen strålar även här i norr. Ett svagt blåsväder dröjer sig kvar, men vad gör väl det
Viket häftigt träd Andina! Naturen är sin egen konstnär!
Ha en riktigt fin dag alla!
God morgon alla.
Sitter och väntar på min väninna som snart kommer och vi ska gå på en promenad med hundarna. Sen ska vi prata om hur det är att vara pensionär, hon gick nämligen i pension igår och det blir naturligt att vi dryftar hur det är, hur det kommer bli.
Ha en fin dag alla och var rädda om varann

God morgon alla, men visst är det väl ändå torsdag idag
Idag är min son på utflykt med skolan och kommer hem först ikväll.Oj, så uppspelt han var - underbart att se alla glada barn vinka från bussen när de åkte iväg.Strålande solsken och varmt har vi också.
Önskar alla en fin dag!

God morgon vänner!
Idag är det lite bättre väder, fortfarande lite vindar men mera sol iaf! Massage i eftermiddag och lite inköp av födelsedagspresenter.
Vilken härlig bild Andina, där skulle man vilja sätta sig uppe på trädet och dingla med benen
.
Majlar, då hoppas jag ni får en trevlig stund, du och väninnan
.
Kramelikram
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 6 Skratt,,,visst är det Torsdag har visst Onsdag på loftet hela dagen,har lyckats skriva de på tre ställen redan.Dax att söka för det tror jag 

God Lunch på er!
Här har vinden äntligen mojnat och det ser riktigt behagligt ut. Själv städar jag lite idag för i morgon väntar kiropraktorbesök (min kiropraktor ska få bebis och stänger sin klinik i 3 mån) och sedan bluesfestival här 
Önskar er alla en trevlig dag och helg!
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Godmiddag allesammans!
I dag sol men blåsigt. Har nyss varit ute o ätit lunch med min kära syster. Skall nu börja jobba igen.
Ha en bra dag alla.
Vilka fina bilder…Andinas bild #3 av trädet var helt suverän!
Önskar alla här inne en fortsatt underbar dag!
God kväll!
Vilka fina bilder. #3 Andina ditt träd är helt underbart, ser det på flera olika sätt….Tack för det fina trädet!
Önskar er alla God fortsättning på kvällen! 
" Var nära naturen - var när dig själv "