Min upplevelse av Reconnection - Återkopplingen
Eftersom några av mina vänner vill att jag skall berätta om min upplevelse när carip var här i Säffle och jag fick min reconnection så berättar jag lite här.
Första sessionen fick jag på fredag,Jag låg på britsen och kände en väldig hjärtklappning och en intensiv värme på axlar, armar , händer och ansikte. Kände också värme i fötterna som spred sig i benen.
Jag kunde inte förflytta mig under tiden, jag kände mig som i någon slags trance.
Såg Carinas händer med stängda ögon, en märklig känsla i sig. emellanåt fladdrade ögonlocken. Såg kattögon och en fågel som visade sig två ggr, den såg ut som en vithövdad örn.
Såg olika underbara färger och diffusa bilder av en väg som upplöstes och olika ansikten.Ibland var jag helt borta, vid ett tillfälle tyckte jag att jag hörde mig själv säga, jag hittar den inte här bland hyllorna….Kände mig också gråtmild ett par gånger och jag hade känslan av helighet.
Jag kände när sessionen var klar också det var en speciell känsla.
Det var en underbar vila och jag kände mig så lycklig efteråt.
Dag två var jag också väldigt djupt avslappnad, såg lite färger då också.Såg ett öga som jag sett tidigare också.
Såg en väldigt vacker bild av ett grenverk som på ett träd i fint mönster och bakom kom det fram ett stort ljust klot, det var en underbar känsla ville hålla kvar bilden länge men det gick ju inte, däremot finns den bilden väl bevarad i mitt sinne.
Själv tolkar jag bilden så här, Grenverket symboliserade vårt nätverk här på jorden och det stora lysande klotet moder jord när vi alla tillsammans lever i kärlek till varandra.
När det var klart med denna sessionen var jag väldigt trött , det är kraftfulla energier och jag var trött hela lördagen.
I dag är det söndag och jag har fått lite distans till det hela och jag känner mig så fylld av både frid och styrka.
För mig var reconnection mycket baserad på mina känslor och det är svårt att förklara och beskriva dessa känslor men jag har alltsammans inom mig.
Jag är glad att jag gjorde min reconnection för Carina, hon är en enkel och underbar healer.
Tack Carina för jag fick uppleva detta!
Kram till er alla!
Indiania
" Var nära naturen - var när dig själv "
Indiania tack för att du delar med dig av en så fantastisk upplevelse !
Så vackert du beskriver dina känslor och din upplevelse, jag blir alldeles varm i hjärtat när jag läser detta.
Den upplevelsen önskar jag att jag ska kunna få någon gång i framtiden.
Kram
Ja Nillan det var en stark och omvälvande upplevelse och det känns fint att dela den upplevelsen med vänner.
Jag hoppas också att du gör en Reconnection längre fram om det är meningen så blir det så.
Kram tillbaka 
Åh vilken fin upplevelse det blev för dig Indiania! Jag är så glad för din skull och så fint det kändes att få läsa detta 
Tack för att du delade med dig!
Kram Tilja
Med ljus och kärlek... Tina
#3 Tack för du gläds med mig Tilja! 
Kram från mig
Tack för att du delar med dig av din härliga upplevelse, Indiania! 
Tack Indiana för att jag fick vara en del av din upplevelse!
Vi är ju faktiskt en treenighet som utför detta tillsammans - du som kund, jag som ledning/katalysator och Gud/Universum/den stora kärleken.
Man blir väldigt ödmjuk inför vad som händer med kunden, det är lika spännande varje gång då alla upplever olika saker.
Kramar Carina
Tack Indiania för berättelsen. Dina upplevelser måste ha varit härliga.
Mycket starkt. Kram
Tack Indiania för en ömsint och vacker berättelse som rör vid våra hjärtan. Dessutom så verkar Carina vara en mycket ödmjuk person och verkar vara ett fint redskap för sådana här saker *ler*.
Tack till er båda för att ni båda delar med er/ kram Spanaren

Låter helt fantastiskt och underbart Indiania! Tack för att du delar med dig!
Vad innebär reconnection rent praktiskt? Är det en rening eller vad är det för något?
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
#9 Det är en återkoppling till Universum. Man ställs in på sin livsväg, man blir den man är ämnad att bli. Återkopplar till det nätverk som vi tidigare varit en del av.
Praktiskt innebär det att jag ritar linjer (ovanför kroppen, rör aldrig) och "belyser" akupunkturpunkter. Du kan läsa mer på min hemsida
Du kan även läsa mer om detta i Eric Pearls bok "Väck din inre healer"
Rent praktiskt brukar det vara så att människor blir mer i balans, de upplever det som att ha en curlingförälder - någon har sopat banan innan du kommer. Allt går lättare, många har hittat sin plats i livet. Flera har tordas säga upp sig från ett jobb de inte trivts på, trots att de inte haft ett nytt jobb. Någon har slängt ut partnern då de levt i ett destruktivt förhållande. Helt enkelt har de lyssnat på sitt hjärta och inte vad de borde/måste/vad ska andra tänka.
Hoppas du fick lite mer kött på benen vad det handlar om.

Tack för infon 
Behöver du en medmänniska att prata med? Känner du dig ensam?
Titta in här medmanniska.net och se om det är något för dig.
Tack till er som visat intresse för min Reconnection och som Spanaren skrev är Carina en ödmjuk person och en underbar katalysator. Kram
Indiania:Vilken underbar upplevelde,nu längtar jag till den dagen då jag ska "pröva" Reconnection.
Kramar
#13 Ja det var underbart! Hoppas du prövar frampå. 
Kram Tillbaka
Vilken härlig upplevelse du fick Indiania!
Och tack för att du delger av upplevelsen.
Åhh, Indiania!
Att läsa om din Reconnection får mitt hjärta att dansa,, Magiskt möte du fått vara med om,, 
och jag håller med om att Carip är en ödmjukperson som verkligen har hamnat rätt i det hon sysslar med,,
Varm kram till er båda.
#15 Ja det var en härlig upplevelse och känslan är bestående 
Kram
#16 Du är allt för gullig du Rore
Ja det är magiskt och jag känner mig så " lätt " i sinnet.
Du har ju också träffat Carip så du vet ju vad ödmjuk och go hon är.
Jag känner en till som är väldigt ödmjuk och rar, det är du det Rore!
Kram till dig
Tack snälla Rore och Indiana för det (rodnar)
Vad jag blir glad för Din skull Indiana med en sån härlig upplevelse! Har själv gjort det för snart 1 år sen, men….. SÅ upplevelserikt var det tyvärr inte.
Gick kursen med Eric Pearl i Stockholm nu i April I/II tänkte låta det "gro" innan jag ger mig på III:an. Tränar på förvånade anhöriga som tror jag blivit tokig men dom finner sig snällt i att vara testpiloter
Den värsta jag gett mig på är min man, han har ett knä som är helt slut han linkar fram. Så vi får väl se hur det går!
Ha det gott. Kramis/Stormvind
Nämen Indiania, vilket möte med dig själv och dina känslor…! Nu väckte du min nyfikenhet! 
Kramar!
#20 Tack för du tittade in Stormvind. Hur upplevde du kursen med Eric Pearl i Stockholm? Jag har tänkt på dig.
Kanske din man också tillstår att han behöver din hjälp en dag. ibland tar det tid med sina närmaste, eller hur,
Vill du berätta om din kurs här inne annars blir jag glad åt ett pm också.
Lycka till på din resa! Kramar Indiania
#21 Vad härligt att jag kunde få dig intresserad BigMama!
Hoppas du har det bra!
Kram på dig
Vad härligt att du upplevde ett sådant lyckorus Indiania. Har länge funderat på om man skulle göra en reconnection.
Min reikilärare gjorde denna reconnection, men hon kände inget alls, så hon skulle inte fortsätta vidare.
Har boken, men har inte läst på ett tag. Får ta mig i kragen.
Kram och tack för att du delade med dig Indiania.
Lycka till Stormvind med gubbens knä.
//Jile
#24 Jile jag tror det är väldigt individuellt hur man upplever Reconnection men jag tror nog att verkan blir detsamma för det.
Tror inte själva upplevelsen är avgörande när man gör Reconnection men för mig var det en fin upplevelse som jag är tacksam för.
Läs carips inlägg #10.
Kram till dig 
#25 Jo så är det väl, olika hur man upplever den.
Jag läste hennes inlägg och ska läsa detta om akupunkturpunkterna..intressant.
Kram tillbaka

Härligt att få ta del av din upplevelse Indiania!
Jag fick även jag en otrolig upplevelse då jag gjorde min reconnection men jag är övertygad om att jag hade funnit min nya väg utan dom sensationer jag fick "på bänken".
Nånting händer…nånting börjar och det tar aldrig slut 
och carip…ja hon är rätt person på rätt plats 
Kram vännen!
Björn
"Om inte NU........när då?"
"Vad som än händer......så är det OK"
#27 Tack Björn och grattis på födelsedagen!
Det stämmer att nåt händer ändå utan stora upplevelser, jag brukar säga att vi trycker på startknappen och sen startar utvecklingen som bara går vidare.
Tack Björn för dina ord! Jag tänker som du………och jag är så tacksam mot Carina!
Stort Grattis på din Födelsedag!
Kram Berit
Indiania Så otroligt vackert..hela din natur strålar av kärlek tycker jag..Finns inga ord..fick tårar i ögonen
Tack underbara du
Får lust att hålla om dig för du e så varm kram
#30 Tack, du rör vid mitt hjärta 
Varm kram tillbaka
Tack berit för din berättelse
puttar

Var idag på Hälsomässan på Heden i Göteborg. Där fanns det en dam som gav en 10-15 minuter reconnective healing - prova på så att säga.
Jag har ju tidigare fått healing från några av er, senast för ett år sedan och några gånger tidigare år. Varje gång har jag bara kännt svaga pirrningar i armar, blivit sömnig men kännt mig helt okey efteråt.
Här var det en wow-upplevelse! Mitt huvud blev tung och mina ögon fladdrade som bara den, kunde inte styra själv o sen vid något tillfälle kände jag mig tung vid bröstkorgen också sen försvann det, och så fladdrade ögonen igen. På slutet, innan hon "väckte" mig, så kände jag som om jag lyftes från britsen kanske 1 mikromilimeter? Tydligast kände jag det i mest vänster arm. Jag tänkte då under healingen, svävar jag?? Efteråt kände jag mig helt färdig o lite ostadig pga starka energin men helt okey. En sak var lite märkligt, för två av mina kompisar som var med kände ingen doft, men jag kände som hon hade plockat eller rensat svamp!?
Tänker ta det igen vid annat tillfälle, men ordentligt.
#34# Ja så är det många som upplever sin Reconnective healing. Det är väldigt starka energier.
Svampdoften är säkert ett budskap från någon kär på andra sidan.
Har du någon som tyckte om att plocka svamp på andra sidan?
Många av mina kunder känner dofter. Själv får jag ofta min mormors rosdoft när jag får healing.

#35 Jaadå! Min pappa…
ops…ser att jag skrivit lite galet i sista meningen..he..Mina kompisar tog också den healingen, men kände ingen doft alls medan jag fick förnimmelse av svampdoften.
Det är inte alla som känner dofter, men det är ganska vanligt!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag funderar på att göra en reconnection, men jag undrar lite hur ni som gjort den redan, upplever er själva när det gått en tid. T ex för dig Indiania, som gjorde den för ett år sen.
Vad är det som förändrats eller blivit bättre?
kram Ingela
#38 Först blir min tanke, känner du själv att du är tillräckligt intresserad så tycker jag du skall göra en reconnection, jag menar att du skall gå efter din egen känsla oavsett hur andra upplevde att göra en recconection.
Tror att det upplevs väldigt inviduellt……en del kanske känner med en gång andra kanske känner förändring efter ett tag eller så.
Vad svårt det känns när du frågar mig Ingela hur det känns och hur jag upplever det hela efter ett år, jag har aldrig haft en tanke på detta, sista halvåret och det är svårt att bedöma själv om det blivit en förändring.
Som jag känner det när jag tänker efter så har jag nog blivit lugnare och mer harmonisk, känner mer tillit till livet. Jag bekymrar mig inte över saker och ting i förväg utan försöker följa med i flödet så gott det går.
Förändringarna kommer nog smygande och därför är sdet lite svårt att känna, hur var jag innan egentligen?
Jag känner mer glädje i alla fall och tror också jag är mera ödmjuk.
Vet inte om du känner dig nöjd med detta svar men hoppas du inte blir alltför besviken på mig ;-)
Kram
Jag har ju precis gjort den - men upplevde ingen större effekt under behandlingen. Det enda jag märkte var att det blev ljust en liten stund vid min högra sida, vid huvudet, båda dagarna.
Dag 2 blev jag väldigt avslappnad & det kändes som jag somnade & vaknade flera gånger av att det ryckte till i en arm elr ben. Men jag var ändå vid medvetande hela tiden på nått vis.
Sedan är det ju som sagt väldigt olika för varje individ - när & vad som sker.
Man får gå efter sin egen känsla. Vill jag göra reconnection elr inte & sedan följa sin egen känsla.
För mig var det iaf ingen tvekan om saken.
/L

Jag vill göra en, men jag börjar med att läsa boken. Beställde en igår 
Tack för era reflektioner.
Kul! Återkom med dina erfarenheter av detta. 
Själv tycker jag att jag fått bättre tålamod (ngt som jag inte alls haft pga utbrändheten) & tål "en anings, gnutta" stress (ngt jag inte alls klarat tidigare - av samma orsak)
/L
#41 Berätta gärna vad du tycker om boken när du läst den och lycka till med ditt beslut.
Kram

Jag gjorde det lite mer än 2 år sedan.
Mycket svårt att beskriva förändringar men de inte är i superframgångsviset som betonar erfarenheter från amerika…
Jar blivit lugnare, har inget bekymmer om framtid (finns abolut säkerhets känsla att det årdnar sig på besta sättet ändå), saker som gjorde mig innan mycket lädsen eller arg - jag ser i annat perspektiv: de sårar mig inte på djupet längre. Under tiden på olika sätt till mig har levererats massa informationen som delvis har gjort ändring till och med i den fyziska planet: lite mer än halvår sedan la om kost- nu äter raw food och ingen lagad mat (ingen vin osv), min hudproblem (som läkarna inte kunnant hjälpa under 20 års försök) nu börjar avta. Känslan av tillit.
Jag ändras åt den bästa och samtidigt det gör världen runt om mig - sakta men säkert…. mycket svårt att beskriva alla de nyanserna vad man känner hela tiden.
Jag har bara småsmakat på lite recconective healing av en som ville träna lite - men det var bara en kortis. Så jag har ingenting att tillföra tråden. Vill bara lämna ett 'avtryck', för att följa den! ;)
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

Jag har precis köpt Eric Pearls bok. Så spännande! Vill helst läsa den bakvänt. 
#44 Vad glad jag blir att läsa ditt inlägg och känner igen en del av det du skriver! Håller med nyanser är svårt att beskriva för jag kanske inte märker det själv när det kommer smygandes.
Ha det gott på din resa! 
#45 Så fint att du lämnar ett avtryck goa Andina! 
#46 Berätta gärna vad du tycker om boken när du läst klart! 
Kram