Healing till Hanna
Jag har en vän vars systerdotter är allvarligt sjuk.
Läkarna har inte lyckats diagnostisera henne än, men många av hennes inre organ är påverkade. Sjukdomen har gett sig på hennes lever, mjälte, lungor, äggstockar och hjärta.
I tisdags sattes hon upp på väntelistan för en ny lever, och ska snart börja förberedas för transplantationen. Efter det är det bara att hoppas på att en ny lever hinner dyka upp…
Dottern heter Hanna, och hon har inte hunnit fylla 20 år än.
Idag fick jag besksed, av min vän, att de gärna ville ta emot all hjälp de kunde få till Hanna. Det var även ok att jag bad er hjälpa till.
Jag hoppas att vi tillsammans kan hjälpa Hanna, och de som står henne nära, i denna väldigt svåra situation.
Låt oss hoppas att vi kan hjälpa henne att få uppleva många födelsedagar framöver.
Jag ber er alla att skänka Hanna era tankar och era böner, så ska jag försöka hålla er uppdaterade om hur det går för henne.
/Niclas
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj, det var inte lite hon blivit drabbad av!
21.30 skickar jag till henne.
Sänder en stråle av ljus och kärlek till Hanna och hennes situation.
Kram
Niclas-e - jag skänker allt jag kan. Nu och imorgon. Jag hoppas att et löser sig bra för allihop!!!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge." /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing
#0 Jag skickar till Hanna allt jag förmår! Kram
" Var nära naturen - var när dig själv "

Jag skickar många varma kramar och tankar till Hanna 
Det gäller att ha mod att vara den man är,
och inte tappa modet för att man är den man är.

Jag skickar till Hanna under dagen - det lilla hjärtat!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Det är klart vi ska göra allt vi kan skickar så mycket helande ljus jag kan.

Stort tack till er alla som hjälper till.
Jag har förmedlat, via min vän, att vi börjat jobba med Hanna och jag hoppas på att kunna komma med lite "statusrapporter" om hur det går för henne med tiden.
/Niclas
niclas-e Jag skickade till Hanna igår skickar lite mer i kväll.
Styrke kramar till henne och familjen.
skickar jag med till hanna
Jag skickar varje kväll.

Tack för all er hjälp. Hanna har blivit sämre och drabbats av infektioner i buken. Läkarna har tappat henne på flera liter vätska och ger henne antibiotika för att försöka få henne i så bra skick som möjligt till transplantationen. Vad jag har förstått har även njurarna börjat ge sig nu, och behovet av en ny lever är akut. Dessutom har Hanna själv gett upp. Läget är tyvärr högst allvarligt både för Hanna och hennes närstående. /Niclas
# 12 Jättetragiskt men jag fortsätter sända och hoppas 
#12 ,
.
#12 - Ooh, jag ber Andevärlden att hjälpa och gör vad jag kan härifrån!
Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga

Äntligen lite positiva nyheter :-)
Jag har hört att Hanna varit lite mer vaken och närvarande periodvis.
Läget verkar ha förändrats från att bara bli sämre till att gå lite upp och ner. Vissa stunder bättre och andra sämre.
Låt oss hoppas att botten nu är nådd, och att utvecklingen vänder i en mer positiv riktning.
/Niclas
#18 Skickar mer till henne!
Jag skickar också mera! 
Jag sänder en stråle med kärlek och ljus till Hanna och hennes situation
Ja, åh, vad jag hoppas att det vänder uppåt nu!

Jag fick ett brev idag, som gladde mig mycket så jag vill gärna dela en bit ur det med er andra. "Igår satt Hanna på toaletten på sjukhuset. Helt plötsligt höjer hon rösten och säger "det luktar Bella" här. Bella var hennes hund som dog för någon vecka sedan. Hanna blev jätteledsen först men kunde se på det med glädje efter ett tag. Hon kunde ta till sig att hon är aldrig ensam. Bella låg alltid hos Hanna när hon var hemma på permission. Hon vek inte från hennes sida. Nu finns hon där igen:)" "Jag tänker att det är tack vare ert arbete andevärlden hjälp till. Andevärlden fann en väg till Hanna via Bella :)" Ha det gott och tack för all er hjälp. /Niclas
#23 Vad härligt.
Att ha ett djur vid sin sida är healing bara det!
Jag fortsätter att skicka!
#23 Tack för du berättar, vad fint att Bella finns hos Hanna!
Jag skickar till till Hanna!

Vad härligt att Bella är vid Mattes sida.
Jag sänder en stråle av ljus och kärlek till Hanna och hennes situation.
Det känns alltid lugnare och tryggare när man får bekräftat att vi har våra nära från Andra Sidan med oss när det känns tungt!
Härliga Bella!
Vakert att hunden finns vid hennes sida i sin kamp mot sjukdomen
man blir varm i hjärtat när man läser.

Hallo Alla
Jag har fått lite mer info om hur det går för Hanna, så jag tänkte dela med mig till er andra.
Hanna har varit lite stabilare de senaste dagarna, och nästa vecka väntar en resa till sjukhuset där transplantationen ska göras för mer tester och undersökningar.
Under veckan ska de försöka bedömma hur akut läget är och om hon kan vänta på ett lämpligt organ eller om de ska använda en levande donator.
En möjlig levande donator finns men det är väl svårare (en extra operation?) att använda den, så vi får väl se vad de kommer fram till.
Än mer glädjande är att Hanna börjat planera för sommar och semester, så livsgnistan och framtidstron har börjat återvända till henne.
Ha en fortsatt trevlig dag alla 
/Niclas
Härligt att höra. Hälsa Hanna så gott. Jag sänder mer kärlek och ljus till henne och hennes situation. Kram
#30 Vad härligt att hon planerar.
Jag skickar mera och fortsätter med det tills du säger att det räcker.
Men, helt underbart att läsa dina rader, Niclas! Det finns väl inget härligare än när Hoppet och Gnistan tar över!
Jag fortsätter också att sända till Hanna, så gott jag bara kan!

Tack för er hjälp.
Vi får väl se hur undersökningarna går nästa vecka. Det kanske slutar med att hon inte behöver någon ny lever 
#30 Underbart att höra att Hanna ser framåt! Jag skickar till Hanna allt jag förmår.
Kram
Glädjande att höra och som dom andra så fortsätter jag sända så mycket jag förmår.Måste säga du gör en fin insats för henne här och en stor kram till dig för dina varma tankar att be oss alla om hjälp att hjälpa Hanna.Nu hoppas vi på det bästa i ljus och kärlek.
Lilla hjärtat, jag skickar ikväll, så fint att Du hjälper henne! Kram/Stormvind

Tack, men det är väl inte bara jag som hjälper henne…
Jag tycker det är ett gott samarbete där vi alla kan ta åt oss av att läget ser ljusare ut 
Hade vi inte hjälpts åt är jag övertygad om att situationen hade varit värre.
Ta åt er och gläds alla ni som hjälper till, det har ni gjort er förtjänta av 
#38 Självklart är det hela gänget här inne som hjälper Hanna! Men Du satte bollen i rullning och det tycker jag är så fint och alla dessa fina medhjälpare går inte av för hackor:) Jag skickar en dos ikväll också till Hanna! Kramis/Stormvind P.S har äntligen fattat hur man skriver inlägg på en IPad Kom på det alldeles själv, undrens tid är ej förbi! D.S

Om allt går enligt planerna ska Hanna få en ny lever i natt :0) Ha en skön helg allesammans
#40 Jag håller alla tummar och tår för att det går bra och skickar styrkande energier till alla!
Skickar kärlek och energi till Hanna och hennes situation. Kram
Hoppas allt skall gå bra! Skickar kärlek och energi till Hanna! 
"Är med Hanna" så mycket jag kan! Jag hoppas och jag önskar att allt ska gå så bra det bara kan gå! Massor av styrkekramar och helande bubblor till Hanna och alla hennes nära och kära!

Operationen gick bra. Nu återstår att se om kroppen accepterar den nya levern.
Oh, så bra.
Jaa, nu får vi hoppas och sända de bästa energier!
#45 Vilken glädje, nu får vi alla hoppas på det bästa, sänder kärlek och kraft! 
Kram

Idag har Hanna fått vakna, och verkar må bra efter omständigheterna.
Min vän skickar en hälsning till er alla som hjälpt till och tackar för hjälp och stöd i deras stiuation.
#48 Det är så härligt att läsa om hennes tillfrisknande. Tack och hälsa tillbaka!
#48 Hälsa så gott tillbaka! Hoppas Hanna skall fortsätta sitt tillfrisknande på bästa sätt. 
Jag blir alldeles tårögd Hälsa Hanna o hennes familj!
Hälsa Hanna och hennes familj så gott. Kram
Hur går det för Hanna?

Det sista jag har hört är att det verkar ha gått bra och läkarna höll på att justera medicineringen, men det var någon någon vecka sedan. Jag är själv rätt nyfiken, så jag ska höra hur läget är nu.
#54 Väntar med spänning

Jag har fått veta lite om Hannas "status", så jag delar med mig av det till er. Det är kopierat ifrån brevet jag fick igår. "Hanna skulle egentligen komma ner till Lund idag men tyvärr blev det inställt. Hon har fått feber. Det är troligtvis ingen fara men man vill vara på den säkra sidan såklart. Det som varit jobbigast för Hanna efter operationen är att komma igång med maten samt att gå över från morfininjektioner till morfin i tablettform. Hanna har ju haft oerhört ont och injektionerna ger effekt snabbt. Tabletterna ta´r tydligen en timme innan de verkar.Dessutom har hon jättesvårt att svälja de tabletterna hon redan har. Det handlar mest om rädsla hos Hanna just nu. Hon vill hellre vara i Göteborg än i Lund egentligen eftersom hon känner trygghet där. Men hon vet ju att hon måste vänja sig och kämpar på. Livet påverkas ganska mycket efter en levertransplantation och de har gått kurser i Göteborg om hur hon måste anpassa sig. Men efter allt hon gått igenom så är detta småbagateller egentligen. Hanna är ung det får man inte glömma. Hon har gått igenom mer än de flesta i hennes ålder. Det tydligaste friskhetstecknet är att hon fått tillbaka sitt jäkla humör:) Stackars syrran har det inte lätt emellanåt:) Men hon klagar inte…….." Ha en trevlig helg alla /Niclas
Det var en bra rapport. Härligt att hon kämpar!!!
Jag skickar mer energi till henne (och "syrran") 
Ha en bra helg du också, Niclas!
Tack för rapporten Niclas. Härligt att höra att hon är på bättringsvägen igen.
Kramar till er alla både till Hanna, syrran och dig själv! 
skickar igen jag med
Hon är en stark "liten tjej", Hanna! Positiva tecken att humöret blir normaliserat! ;)
Skickar till Hanna igen under dagen!
Tack för uppdateringen!

Nu har Hanna fått lämna Göteborg och har flyttats till Lund istället. Hon har fått permission under helgen och har fått träffa bästa kompisen igen. Det känns väldigt, väldigt skönt och glädjande att det gått så bra hittills. Gläds med oss alla ni som hjälpt till :o) /Niclas
Jag gläds med er. Härliga nyheter!
Vilken påsk för Hanna och hennes nära och kära! Härligt!!! 
Men vilken framgång känner en enorm glädje med er och hoppas på fortsatt bättring.Ljus och kärlek till er alla 
healande tankar till Er alla! 
Fantastiskt. Sänder ljus och kärlek till Hanna, till dig och till hennes familj.
Kram
Vilka underbara nyheter
Jag gläds med er alla! Kram

Jag ville bara "uppdatera" med lite ny info jag fått. Hanna har kommit hem, och hennes tillfrisknande går stadigt framåt. Hon har fortfarande lite svårt att få maten att fungera. Tydligen går man lätt upp i vikt efter en levertransplantation, och det är antagligen det som skrämmer henne. Ha det gott alla
# 68
Vad glädjande att det går mot rätt håll,en tjej som kämpat hårt fortsätter sända ljus och ren energi i hennes väg och hoppas innerligt på ett fullt tillfrisknande 
#69 Tänk att Hanna är hemma igen det var verkligen glädjande att höra.Skickar mer healing till henne och kram till Hanna och dig!
Tack för du berättar för oss! 
#68 - Åh, vad härligt att det går framåt! Det är en stark tjej! Jag fortsätter också att sända till henne. Med den styrkan så ska det ju bara gå bättre och bättre även i fortsättningen!

Tack för att vi får följa Hannas resa!
#68 Vad roligt att höra att hon är hemma och att det går rätt så bra för henne!