Healing iFokus

Healing

Läst 526 ggr
Lynxx
0

Mor'n tor 19/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mor'n!

Idag ska jag åka upp & forts. att plocka ur pappsen hus :-/

Hoppas ni får bra väder idag :-)

Ha de!

Hjort fr 18/5.

/L

[walkinbeauti]
0

God morgon Lynxx tog mig friheten att förstora upp din fina bild,så rogivande det ser ut Glad

Här blåser det rejält men hyfsad sol  alla fall !

Ha en fin dag där ute Glad

majlar
0

God morgon alla i solen. Det blåser kyliga vindar, men gör inte så mycket nu när solen äntligen har tittat fram.

Ha en fin dag alla och var rädda om varann

Indiania
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Godmorgon alla!

Här är det också blåst och sol i dag.

#0 Vilken fint foto på Hjorten Lynxx.Det blir skönt när du blir klar med denna städning, tänker på dig.

Önskar er alla en fin dag oavsett vad ni gör! Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Andina
0

Go'Morron Lynxx! Och Go'Morron alla andra trådspinnare!

En så fin bild du bjuder på igen, Lynxx! Tack!

Skickar lite "peppbubblor" inför 'plockandet' i din pappas hus, jag hoppas att det går bra och inte känns för tungt! Det kommer att kännas skönt när det är över tror jag.

Här är det mulet, lite regn är att vänta. Grannen modifierar om terrängen med bullrande maskinerier seän tidigt i morse. De har hållt på att designa om naturen i flera år nu, jag tror inte de nå'nsin blir klara… ;)

Jag hoppas ni alla får en skön och fin dag!

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

[AnnikaOhlsson]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammen!

Hoppas ni får en fantastisk dag full med glädje och rikt innehåll!

Kram på er!

Elpida
0

God eftermiddag!

Idag har jag varit iväg på jobbmöte mest hela dagen, grått och mulet när jag åkte och nu skiner solenGlad. Jag har ju beställt sol och värme till imorgon eftersom vi har personalfest och det ser mycket positivt utCool.

Hoppas er dag har varit till belåtenhet!

Kram kram

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Lynxx
0

Tack för era snälla kommentarer & stöd. :-)

Jag är ju inte särskilt sentimental & blödig - vet ju åxå att de har det bra på andra sidan & slipper lidandet.

Underlig känsla dock, att komma till ett hus tomt på mänsklig aktivitet. Alla grejorna står där, som om han skulle komma tillbaka när som helst.

/L

Lynxx
0

Tack för era snälla kommentarer & stöd. :-)

Jag är ju inte särskilt sentimental & blödig - vet ju åxå att de har det bra på andra sidan & slipper lidandet.

Underlig känsla dock, att komma till ett hus tomt på mänsklig aktivitet. Alla grejorna står där, som om han skulle komma tillbaka när som helst.

/L

Indiania
0

Ja det är en särskild känsla att se att allt är på plats som det brukar…

Han kommer nog att ta kontakt och vara hos dig skall du se. Vet inte om du tar till dig sådant men din pappa finns hos dig det vet jag. Kyss

" Var nära naturen - var när dig själv "

Lynxx
0

Jepp - mamma har jag sett många ggr under de senaste åren (hon dog 2005)

- & hon verkar väldigt glad & tycks trivas som fisken i vattnet. Skrattande

Pappsen har jag inte sett till - ännu. Men det har hänt att en lampa har tänts ett par gånger i vinter - ungefär vid samma tid på morgonen - & det har inte hänt förut någon gång. Lampan är inte kopplad till ngn timer & man måste skjuta en sk. dragregel fär att tända & bestämma ljusstyrkan - alltså inte en av/på-knapp som en vanlig lampa.

Morgonen han dog kände jag ngn vid min vänsta sida, nära huvudet, när jag vaknande. De ringde ngr timmar senare & medd. att han var död - så det kom inte som ngn överraskning.

Kram.

/L